perjantai 2. syyskuuta 2016

Suihkuöljyä ja muuta höpinää

Perjantai. Viikko on vierähtänyt ennätysnopeasti. Kuumuus senkun jatkuu ja minulla tuntuu olevan kurkku kipeänä, mitä ei ole tapahtunut sen jälkeen, kun nielurisat leikattiin 17-vuotiaana. Viereisen offiisin Justyna-kollega, joka on opastanut minua alkuun, on yskinyt ja hänen 3-vuotias poikansa on ollut sairaalassa jonkun virusperäisen tulehduksen takia, joten toivon vaan, etten olisi saanut mitään tartuntaa sitä kautta.

Piti tänään jutella näinkin arkipäiväisestä asiasta kuin suihkuöljystä. Nyt kun kaikenmaailman öljyt näyttävät olevan viimeistä huutoa. Minä olen hiukan niitä karsastanut, vaikka aiempina vuosina työnantajan "joulukassissa" on liki aina ollut Sebamedin sellaista, mikä on aina käyttämättä jäänyt.

Tutustuttuani l'Occitanen suihkuöljyyn, olen muuttanut mieleni. Nyt ostin pullollisen Nivean edullista suihkuöljyä ja iho tuntuu tykkäävän.



Se sisältää 55% ihoa hoitavia öljyjä ja muuttuu pehmeäksi, joskaan ei niin runsaaksi vaahdoksi veden kanssa.


Ehkä se vaahtoaisi paremminkin, mutta minä en ole niitä ihmisiä, jotka jakaisivat kamalan kauaa tussuttaa mokoman kanssa suihkussa. Suihkussa on käytävä nopeasti.

Tietystikin piti konsultoida Makeupalleyta tämänkin öljyn suhteen, vaikkakaan ostopäätös ei sen edullisuuden takia vaikea ollutkaan. Tässä arvio. Tulos on 19 arvioijan voimalla 4/5, joten ei huono. Tuntui, että naamanikin tykkäsi ja rauhoittui hiukan siitä. Ei ainakaan kiristele.

Yksi asia pitää muistaa näitä öljyjä käytellessä, eli turvallisuus. Jos niitä roiskuu pesualustalle, niin siihen voi liukastua. Kannattaa olla varovainen!

Nyt oikeastaan kaduttaa, että ne Sebamedit menivät aina ihan hukkaan, enkä juurikaan edes vaivautunut kokeilemaan. Onko linjoilla muita suihkuöljyistä tykkääviä?

*****
Täytyy tähän laittaa yksi kuva. Työmatkan varrella on tällainen järkälemäinen rakennus, jossa kasvaa ihanannäköisiä puita tuolla korkeudessa!


Kiinnostaisi tietää, mitä tuolla terassilla oikein on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!