maanantai 11. kesäkuuta 2018

Edullinen ylläri

Kävin salille mennessä etsimässä treenikassiin edullista (ja hyvää) meikinputsausainetta. Silmä osui Citymarketissa ihan uppo-outoon sarjaan nimeltä Gisèle Denis.


Merkiltä löytyy myynnistä jos mitä tuotteita, mutta minä päädyin ostamaan tämän Triple-Action -miselliveden, joka ei todellakaan ollut hinnalla pilattu.Olisiko ollut kolmisen euroa iso pullo. Tuote on alkoholiton ja parabeenitön ja olin aluksi sen puhdistustehosta varsin epäileväinen  - mutta ostin kuitenkin, eihän hutiostos kuitenkaan olisi tässä tilanteessa iso tappio.

Se kuitenkin toimi todella hyvin ja putsasi meikit ennen salia pois ihan kiitettävästi. Koska sarjassa on paljon muitakin tuotteita  - tehoaineinaan mm. hyaluronihappo, arganöljy ja kaviaariuute - tämä herätti kiinnostuksen kokeilla muitakin sarjan tuotteita.

Kuva: K-cutymarket.fi
Onko merkki sinulle tuttu?

5 kommenttia:

  1. Mä olen joitakin Gisele Denis -tuotteita kokeillut ja niistä kirjoittanutkin blogiini. Tykkäsin tuotteiden laadusta ja tehosta, mutta käyttöintoa veroitti - ainakin omaan nenään - tuotteiden liian voimakas parfyyminen tuoksu, vaikken ole mitenkään yliherkkä tuoksuille. Hintatasohan on todella kiva;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksusta unohdin tosiaankin mainita postauksessa - vaikkakin tämä kesäflunssa vielä jatkuu, eikä nokka toimi kunnolla, niin kyllähän tuo misellivesikin aika parfymoitu on.

      Poista
  2. Uusi tuttavuus, täytyypä tutkia markettihyllyjä vähän tarkemmin.

    VastaaPoista
  3. Kävin katsomassa,kun sittarissa poikkesin,mutta maksoi kuutisen euroa,joten jäi hyllyyn.Siis en välttämättä muutenkaan olisi ostanut,kunhan kävin katselemassa,mutta ei meidän sittarista olis irronnut 3 eurolla.Mua ei vahva parfymointi haittais:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh! Nä mä en olisi kuudella eurolla ostanut... Eikä tämä mun muistaakseni ollut edes missään tarjouksessa. Cittarit saavat ilmeisimmin hinnoitella tavaransa ihan omakohtaisesti?

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!