perjantai 8. kesäkuuta 2018

Allure Beauty Box, maaliskuu 2018

Kuten edellisen Alluren boxia koskevan postauksen yhteydessä mainitsin, ovat hiukan menneet nämä boxien saapumiset sekaisin, koska muuttotohinoissani unohdin kaksi boxia lojumaan Shipiton varastoon. Onneksi eivät sieltä ihan ensihätään palauttele mitään lähettäjille, eivätkä myöskään ota säilytysmaksua. Tämä boxi siis lienee maaliskuun versio. Tutkaillaanpa sisältöä...


Aloitetaan taas vasemmalta, jossa on ruskea suihkepullollinen Oribe Free Styler Working -hiuskiinnettä. Tykkään Oriben tuotteista ja tälläkin hetkellä on käytössä yksi - nyt pitää tsekata, olenko mahtanut kirjoitella siitä täällä vielä ollenkaan. Ellei, postausta tulee. Boxin esite kehuu kovasti tämän tuotteen tuoksua. Oribe on kuulemma JLon stylisti, joten siinä on tarpeeksi suositusta kokeilla tätä joustavan pidon antavaa lakkaa!

Ylhäällä sen vieressä on Makeup for Ever Artist Rouge -huulipuna sävyä C211. Sävy on marjainen ja maksamakkaraan hiukan vivahtava punainen, joka on pigmenttinen. Tottapuhuen minulla on sangollinen samantapaisia sävyjä, mutta ei valiteta, sillä pahempaa olisi ollut saada joku "Tuksu-pinkki" sävy. Eli tyydyn kohtalooni ja meneehän tämä näppärän pienenä käsilaukkuversiona toki käyttöön. Ei ole onneksi liian vaalea minun värikseni.



Sen vieressä on saman merkin Ultra HD -värivoide. Tämän sävyn sai valita itse etukäteen, joten ei voinut tulla ihan hutia. Itse tuote on minulle ennestään tuttu ja omistan sitä kaksi täysikokoista pulloa. Hyvä voide ja kiva toisaalta saada matkakoko.

Sitten sen vierestä löytyy La Roche-Posayn Anthelios 60 Ultra Light Sunscreen Fluid. Anthelioksen sävytettyä aurinkovoidetta olen käyttänytkin ja siitä tykkään, kokeillaan nyt tämäkin. SPF on 60 ja se on ohutta ja sopii myös rasvoittuvalle iholle.

Sitten sieltä löytyy Eyeko Eye Do -silmänrajaustussi. Nyt täytyy valehtelematta sanoa, että minulla on näitä varmaan jo puoli tusinaa, koska niitä on tullut vähän joka tuutista. Vaikka eipä se mitään, hyvähän se on ja sillä saa ohutta ja tarkkaa vedenpitävää jälkeä.

Äärimmäisenä oikealla on Laneige Water Sleeping Mask -purkki matkakoossa. Tämä on tuttu tuote, vaan eivät kosteutustehot ihan minun iholleni riitä.

Alimmaisena löytyy Simple Water Boost Hydrating Gel Cream -geelivoide, kuten nimikin sanoo. Tämä rasvaton, tuoksuton, hypoallergeeninen voide uppoaa hyvin ihoon ja kosteuttaa glyseriinin ja maitohapon välityksellä. Tykkään merkin tuotteista, ja se on vanha tuttu.

Mitäs tykkäsitte boxista?

14 kommenttia:

  1. No joo,ihan kiva kai,mutta miten tuo käytännössä tapahtuu,kun kysyvät kohdennettua tuotetta,että mikä sävy? Aloin siis tilaamaan toukokuun boxista tätä ja mietin jatkoa.Harmittaa,kun new members giftiksi mulle luvattiin seerumia ja koosta ei ollut puhetta ja kas kummaa lähetettiinkin saman sarjan voidetta 10 ml ja erikseen ja se 10 ml voide on nyt yksinään SHIPITOlla:( Että lunastanko vaan heitätänkö pois? Siis jos sen yksinään ottais tuleen niin jotain yhteensä 10 dollaria melkein maksais ja sit jos se mini menis vielä hukkaan ,kun on mini! Ja siis maksaako se 5 dollaria vaan jos yhdistää 2 pakettia??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä MUFEn meikkivoideasiassa oli muistaakseni tarjolla neljä sävyä. Sävyt voi tsekata käyttämäänsä/käyttämiänsä vastaan vaikka täällä:

      https://www.temptalia.com/foundation-matrix/

      Ainakin mulla tuo Foundation Matrix on toiminut todella hyvin. Ellei siis pysty kaupassa tsekkaamaan sävyä.

      Pakettien yhdistäminen (consolidation) on kolme taalaa. Pienemmät paketit maksavat yksistään noin vitosen verran (postit). Mutta yhdistäpä se vaikka seuraavaan Alluren boxiin, luulen, etei se tee kolmen taalan lisäksi sen kummemmin ekstraa.

      Allure todellakin lähettää joskus ekstroja, joista minäkin olen kirjoitelllut. Viimeksi tuli kaksi Marc jacobsin huulikiiltoa, ja nekin tulivat erikseen, mutta mielelläni sen vitosen + kaksi taalaa käsittelykuluja niiden shippauksesta maksoin :)

      Poista
    2. Niin ja siitä MUFEn meikkivoiteesta tuli erikseen kyselylinkki, josta voi helposti valita vastauksen.

      Poista
    3. Kyllä mulla tuohon tulee postareiksi ja käsittelykuluiksi lähes 10 dollaria. Mulla toi sivusto tuntuu herjaavan,että consolidation on 5 dollaria,hmm. En tiedä saas nähdä sitten ,kun mulla on siellä sitten joskus seuraava allure,että saanko sen sitten 3 dollarilla yhdistettyä.En mä kyllä enempää halua maksaa.No jää nähtäväksi:)

      Poista
  2. Minihuulipunat on kyllä kivoja,koska mä harvoin saan huulipunia käytettyä niin paljon,että se mini koko riittää kyllä hyvin . Näissä Amerikan boxeissa pystyy spoilaantumaan ennen kuin tarvii maksaa. Mä en oikein tiedä mitä ajatella asiasta,kun roikun netissä etsimässä uusia spoilereita,kun ne ripottelee niitä vähän kerrallaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on kyllä totta! Vieväthän ne myös vähemmän tilaa käsilaukussa (tai meikkiloodassa).

      Poista
  3. Tänään mulle tuli toukokuun Allurebox ja kyllä mä tulin siihen tulokseen,että ei taida olla sen arvoista,että viitsin tilata.Kesäkuun boxi mulle vielä tulee ,mutta kas kummaa kun Alluren sivuilla lukee,että pitää sähköpostitse pyytää boxin peruuttamista.Ja my account sivulla ei ole mitään tapaa lopettaa tilausta:/ Aika tökeröä.Yritin poistaa maksutietojani niin sivusto ei anna tehdä sitä!Joopa joo, laitin niile E-mailia ja odottelen vastausta.
    Ja nyt jahka saan sen peruttua joskus niin en uudestaan tilaa ,jos peruutuskin on tehty niin hankalaksi.Siis ku ne boxin sisällöt tulee etukäteen nettiin niin vois tilata vaan,jos sisältö miellyttää,mutta en kyllä tilaa,kun peruutus ei houdu my account -sivuilla.
    Boxi on tosi kiva,mutta oon liian pihi,että mun laskelmilla ei kannata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onpa hankalaa lopetus!

      Mä taas tulin siihen tulokseen, että Alluren boxi saa tulle, mutta muut lopetetaan, ainakin toistaiseksi.

      Poista
  4. Joo, no mä päätin samaan aikaan tilata Alluren ja Boxycharmin niin ehkä se oli liikaa ja päädyin nyt Boxycharmiin.Lisälsi mulle tulee LF boxi ja siitä mulla on vuoden kestotilaus ja hinta lukkiutui aikoinaan alle 12 puntaan eli siinä 13- 14 euron tienoilla maksaa ja siinä tulee Elle lehtikin,joka on kiva lisä.Jotenkin vertaan siihen boxiin ja hintaan kaikkea niin tuntuu kalliilta kaikki.Ja Betteboxia näköjään vaan tilaan ja tilaan,vaikka joka kk mietin asiaa uudestaan.
    Olen kyllä nähnyt jo Heinäkuunkin Allure spoilerit ja kyllähän se kiinnostaa,mutta päädyin nyt Boxycharmiin niin saa luvan riittää tällä erää.
    Joo ,luin,että muillakin on ollut vaikeuksia saada boxia peruttua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain äsken Allurelta vastauksen,että jatkaisit nyt kuitenkin,please,että vastaa tähän e-mailiin ,jos tämä tarjous sopisi sinulle eli 4 seuraavaa boxia olis a 10 dollaria.Ja mä tyhmä jään nyt miettimään vaikka mä oikeasti pyysin niitä peruuttamaan mun boxin.Ei pentelettä.

      Poista
    2. No kai sen kympillä voisi ottaa ja yrittää olla spoilaantumatta?

      Poista
  5. Juu ,sorruin kyllä:) Täytyy yrittää olla spoilaantumatta ihan toden teolla;)

    VastaaPoista
  6. Sori,kun häiriköin asian tiimoilta vielä,mutta mun pointti vissiin oli,että mä halusin ja yritin peruttaa boxia,mutta en siinä onnistunut.Mieskin kattoi mua vähän kierooon,kun kerroin miten siinä kävi;D

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!