lauantai 2. tammikuuta 2016

Mitä ei ole koskaan liikaa

"Nainen ei ole koskaan liian rikas tai laiha", sanoi Wallis Simpson aikoinaan. Tiedä sitten kummastakaan ominaisuudesta, mutta ystävättäreni totesi yhtenä päivänä, että naisilla ei koskaan voi olla liikaa huulipunia, parfyymejä, käsilaukkuja tai kenkiä.


Saattaahan se olla niinkin :)  Miehillä taas ei liene koskaan liikaa kaukosäätimiä tai muita vekotuksia. Jostakin luin, että hyvä keino saada mies tekemään vatsalihasliikkeitä on liimata kaukosäädin hänen varpaisiinsa. Haha! Vai oletteko koskaan nähnyt kaukosäätimellä alati plärääviä naisia? Minä en.

Jokaisella kaiketi on omat hullutuksensa. Minulla ne ovat ripsivärit, jostakin kumman syystä. Tai johtuukohan siitä, että omat ripseni ovat aina olleet värittömät ja nysät. Nyt tosin niitä on hartaasti kasvatettu ripsienkasvatusaineella, ja ne ovatkin olleet aika OK. Siis luomuripsiin verrattuna, mitään megaripsiä ei minulla vieläkään ole.

Huulipunista tulikin mieleen, että olen nyt joulun ajan käyttänyt poikkeuksellisen kirkkaita punaisia sävyjä, ja huuleni ovat kutiavat ja ihan "ruvella". Ilmeisimmin niissä on jokin väriaine, joka kuivattaa ja ärsyttää. Tähän kun vielä lisätään lentomatkojen aikana kuivuvat ja ärsyyntyvät silmät, on katastrofi valmis. Onko "langoilla" ketään muuta, jotka ovat huomanneet oikein kirkkaitten punaisten huulipunavärien ärsyttävän? Olen joulun aikaan käyttänyt niin kalliita kuin halpismerkkejä, mutta sama ärsytys jatkuu.

Ihana kuva!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!