perjantai 27. lokakuuta 2017

Luksus- tai muuten vaan muotilaukkuja, osa I

Olen omistanut tämän laukun jo jonkin aikaa, kunnes huomasin jutun suomalaisessa lehdessä. Mielenkiintoista...



Mikä ihana kesäkassi, tai näillä leveysasteillahan se menee ympäri vuoden. Olin tosin hämmästynyt, että siitä oli niinkin ylistävä juttu tuossa aiemmassa linkissäni.


Kauniita laukkuja, mutta olisin suonut kaikkien niiden olevan luonnollisista materiaaleista. Moni kauniista ja uudemmista malleista on akryylia, mikä on harmi. Tässä linkki.

Mitä pidät laukusta? Mitä mieltä muuten?

4 kommenttia:

  1. Ihanan erikoinen ja tykkään laukun muotoilusta. Se pistää silmään! :)

    VastaaPoista
  2. Tää on ihana laukku, ja mun himotuslistalla ❤

    VastaaPoista
  3. Tää on ihana laukku, ja mun himotuslistalla ❤

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!