sunnuntai 4. maaliskuuta 2018

Kuin kertaalleen syötyä purkkaa

Tukholman Lushissa oli tammikuun lopulla joulutuotteiden alennusmyynti. Snow Fairy -voidetta on sen verran suitsutettu blogeissa ja muualla, joten kun sen sai 50% alennuksella, purkki löysi tiensä mukanani tänne Sveitsiin.



Purkista on nyt puolet kulutettu, ja itse voidehan on oikein hyvää, mutta tämä tuoksu. Jotenkin se on aika ällöttävä. Tiedättehän, sellainen kuin halvat purkat, värikin on samanlainen. Todellakin kuin kertaalleen suussa jauhettu purkka.

Olin hiukan pettynyt. Onko lukijoitten joukossa, joku, joka on tähän Lushin kausituotteeseen ihastunut?

3 kommenttia:

  1. En ole itse yhtäkään Lushin tuotetta kokeillut. Mua häiritsee niiden vahvat tuoksut - ainakin myymälän ovelta tunkee päälle tuoksujen kakofonia, joten en ole kynnystä pidemmälle koskaan edennyt. Tämä aiheuttaa sen, että yksittäiset tuotteetkaan eivät innosta. Rajoittunut olen;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta nuo tuoksut ovat ihania! Joskus Amsterdamissa asuessa oli Leidsestraatin Lushin kyltti otettu pois ja ihmettelin, että missä se liike oikein onkaan. No, seuraa tuoksua ja löytyihän se...

      Jotkut tuotteet, kuten Honey I Washed the Kids -saippua tuoksuvat ihanalta, mutta tämä niin kehuttu Snow Fairy on kyllä minun nenässäni ihan floppi.

      Poista
  2. Itse olin todella innostunut Lushista, mutta päästessäni haistelemaan itse tuotteita petyin pahasti. Kävin ensimmäistä kertaa Lushissa ulkomailla. Kaikki tuotteet (varsinkin saippuat) haisivat ihan samalta ja todella voimakkaalta. Mikään ei ollut omaan makuuni ja olin kuvitellut ne aivan erilaisiksi. Myöhemmin olen löytänyt kyllä kivojakin tuotteita, mutta ekalla kerralla pettymys oli suuri.

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!