perjantai 6. huhtikuuta 2018

Parantava kampa

Koska äskeinen postaus näkyi kiinnostavan lukijoita, enkä löytänyt blogistani juttua Macadamian kammasta, vaikka olen ihan varma, että olen siitä bloggaillut. Se kuitenkin jäi Lontooseen ystävättärelleni, joka on siihen ollut erittäin tyytyväinen, ja halusi pitää sen.
Kampa siis näyttää tältä, on isohko kooltaan ja soveltuu märkien(kin) hiusten selvittämiseen. Jotenkin muistaisin Macadamian tuotteita saatavan jostakin Suomestakin, mutta netinkään kautta nämä eivät ole mitään hintavia. Itse asiassa hinta eBayssa näkyy edullisin olevan vain hiukan alta vitosen euroissa, JOS tilaa shipito.com'n kautta, lopullinen kustannus on kympin luokkaa Suomeen toimitettuna. EI tulleja.

Kiinnostuitko? Se kampa on kyllä hyvä. Kampa ei tunnu öljyiseltä käsissä, eikä hiuksille tule liikaa rasvaa, ja parhaimmillaan se kestää vuosien käytön.

4 kommenttia:

  1. Mulla oli/on tuollainen Macadamian kampa,mutta en oikein tajunnut miten se kampa voi olla infused with oil vai mitäköhän siinä aikoinaan luki? Mulla siis on se kampa vieläkin jossain,mutta en tiedä missä piileksii.Ihan hyvä kampa kyllä,mutta laitan öljyä latvoihin joka tapauksessa niin en sitten tiedä.
    Kiitos muuten naamioista,tykkäsin.

    VastaaPoista
  2. Kyllähän esim. hartsiin voi laittaa öljyä. Sinuna minä käyttäisin ehdottomasti, jos sellainen kampa on.

    Ai hyvä, tulivatko molemmat naamiot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (epäilen aina ja syystäkin Suomen postia, joten siksi kysyn)

      Poista
  3. Juu,molemmat tuli samana päivänäkin vielä. Toisen käytinkin jo:)

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!