torstai 20. kesäkuuta 2019

The Inkey List Caffeine

Edellisestä The Inkey List -ostoksestani innostuneena kävin tänään samassa apteekissa ja ostin Caffeine-nimisen silmänympärysvoiteen. Huomenna on Elm Parkissa BBQ, ja siellä tulee varmaan valvottua, joten ajattelin jo varustautua perjantain töihin niin, että olisi vähän freesimpi ilme. Caffeine-voide lupaa häivyttää tummia silmänalusia ja silmäpusseja. Minulla on ongelmana yleensä paremminkin ne tummat silmänaluset.

Tuotteen nimen alla on oikein ääntämisohjeet!

Kofeiinihan on hyvä antioksidantti. Tehoista voidaankin sanoa seuraavaa:

- Kofeiini: Vähentää silmäpusseja
- Beautifeye™: Vähentää tummia silmänalusia. Tämä on muuten silkkialbitsian kaarnauutetta.
- Matrixyl 3000™ Peptide: Tukee kollageenin muodostumista.



Itse voide on valkoista ja aika ohutta; ei ainakaan minulla riitä silmänympäryksille sellaisenaan, eikä näin liene tarkoituskaan.


Ohjeissa sanotaan nimenomaan, että tätä taputellaan silmänympäryksille seerumin jakosteusvoiteen alle.

Kannattaa kokeilla, jos hienoista juonteista, silmärenkaista ja pussituksesta on ongelmaa. Ellei toimi, ei tästä koidu kuin noin kympin menetys.

2 kommenttia:

  1. Mä oon käyttänyt The Ordinaryn caffeine solutions 5%+EGCG:ä ja ollut tosi tyytyväinen. Tätä suosittelemaasi voisin myös joskus kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa varmaan kokeilla! Tuossa ekassa linkissä (teksti) on ostopaikkoja.

      Mukavaa viikonvaihdetta, Maikku!

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!