![]() |
| Pääkirjaston vieressä oli niin hauska koju, että pakkohan siellä oli pannukahvit juoda ja ostaa tuollainen talvisotalettu seuralaisen kanssa puoliksi syötäväksi. |
![]() |
| Pitihän tuota possua maistaa. Se oli ensin savustettu ja sitten paistettu vartaassa. Tarjolla oli sen possunpalojen kylkeen makeaksi haudutettua lanttua ja kaalia. |
Puupinella se on aina yhtä ihana...
Markkinat jatkuvat vielä tänään aina kello 18 saakka.

























Hyvin olet tunnelmaa kuviin saanut! Voi hitsi, mäkin kuljin tuon sota-ajan lettukahvilan kojun ohi, mutta siinä vaiheessa mulla oli jo kiire tapaamispaikalle, josta mies tuli hakemaan. Nyt vähän kaduttaa, ois ollu ihana kokeilla pannukahvia ja jotain lettua. 😋
VastaaPoistaNo siihenhän oltais vaikka voitu sopia treffit! Mun seuralaiseni lähti eilen aikaksin kotiinsa sieltä Vanhalta Suurtorilta, joten haahuilin sitten yksikseni "tois pual jokke" koko iltapäivän.
PoistaJust mietin, että lähtisikö vielä tänäänkin sinne kahville...
Poista