maanantai 27. tammikuuta 2020

Poskipuna ja sen käyttö

Mitä vanhemmaksi sitä tulee, sitä tärkeämpää olisi poskipunan käyttö. Samaten meikkivoiteen sävyn valinta on tarkempaa. Liian vaalea tekee harmaankalvakan näköiseksi, joten sävy voi olla hiukan lämpimämpi. Poskipunassakin voi olla hiukan hehkua mukana.

Tämä kaikki tuli vaan mieleen, kun taannoin olin kasvohoidossa ja homman päätteeksi kosmetologi meikkasi minut. Poskipunaa oli aika tavalla, joten autoon päästyäni katsoin itseäni peilistä hiukan kauhistuneena, mutta oikeastaan kyllä, poskipunan kuuluu hiukan näkyäkin.
NIODin Photography Fluid todellakin tasoittaa ihon pintaa ja häivyttää ryppyjä.

Siinä saa tosiaankin olla myös hehkua, joten korostustuotetta ei poskipäille tarvitse. Sorruin ostamaan Cult Beautysta Beccan yhteistyökokoelman (Becca Khloé & Malika, #BECCABFFs, by Khloé Kardashian & Malika Haqq) Glow Letters -matkakoisen aurinkopuuterin. Arvelin ensin, että se olisi turhan rusehtava ja kiiltelevä, mutta ei. Tällainen hiukan kullanruskea näyttää kyllä poskilla ohuena kerroksena varsin kauniilta, vai mitä?



Käytätkö sinä poskipunaa tai aurinkopuuteria päivittäin?

2 kommenttia:

  1. Olen nyt vanhempana alkanut käyttää poskipunaa. Mutta kaiketi käytän sitä liian vähän. Kuitenkin se tuo iholle sen hehkun, jota sillä tavoittelen. Minulla myöskin on meikkivoiteen valinta käynyt kinkkisemmäksi iän myötä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ja joskus, kun sen oikean meikkivoiteen sävyn löytää, sen myynti lopetetaan. Näin kävi minulle. Nyt olen aika innostunut tuosta Juice Beautyn seerumimeikkivoiteesta, mutta omistamani sävy on aivan liian vaalea j akalpea, ja tekee minut miltei sairaan harmahtavan näköisesti. Kuvassa olen käyttänyt sitä kuitenkin silmien ympärillä, nenänpielissä ja poskipäillä.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!