Näytetään tekstit, joissa on tunniste vedenkeitin. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vedenkeitin. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Keittioveitset ja vedenkeitin

Tassa on siis kaksi asiaa, joihin olen tottunut taalla evakkoasunnossani. Taalla on IKEAn veitsisetti, ja nyt vasta huomaan, miten tarkeaa ruoanlaitossa ne ovat. Minulla kun ei omalla asunnollani ole kunnon veitsia (fileerausveitset sun muut jaivat aikoinaan avioerossa exalleni).

Nyt ostin City Dealin kautta veitsisetin.

Veitsisetti keraamisilla terilla.
Toisekseen olen ihmetellyt, miten nain massiivisella teenjuonnilla onkaan tullut toimeen ilman vedenkeitinta. Ehka sellainenkin pitaa hankkia.