lauantai 3. syyskuuta 2011

Lukulasit piilolinsseiksi

Minulla on ollut lukulasit jo vuosia, mutta enpa koskaan ajatellut, etta jos on siina ja siina rajalla etta tarvitseeko monitehot vai ei, voi asian hoitaa piilareilla. Tama ei tullut suoraansanoen mieleenikaan, koska minulla on viela kaiken kukkuraksi hajataittoisuutta.


Mika ihmeellinen olo olikaan paasta kiillottamasta likaisia laseja, etsimasta niita tai puhdistusvehkeita jostain kasilaukunpohjalta, ja mika raivostuttavinta, kayttamalla niita optikolla korjattavana, koska muutamiakin kertoja on sanka irronnut, ei auta vaikka olisi mitka kalliit pokat.

Siksi toisekseen, piilareita on monenlaisia. Nyt minulla on jokunen pari varittomia kertakayttoisia, ja sitten hankin kuvassa olevat sinertavat kuukausilinssit, jotka ovatkin todella kauniin savyiset.

Varien voimakkuuksia on monta, ja niilla saa joko korostettua omaa varia (kuten nailla minun linsseillani), tai jopa muutettua koko varin.

Seuraavaksi kokeilen varmaan yotapaivaa pidettavia, josko ovat viela helpommat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!