lauantai 3. elokuuta 2013

Viikon re-cap, liikuntapäiväkirjaa ja muuta härdelliä

Tämän viikon liikunnat ovat menneet hiukan pipariksi. Salille sain vääntäydyttyä vain maanantaina ja keskiviikkona. Tosin tiistaina tuli käveltyä todella monta tuntia kun olin shoppailemassa sillä välin kun auto oli "hoidossa".

Ehkä oli myös hyvä antaa lihasten palautua, sillä sääriä ja vatsalihaksia särki aikalailla. Hiukan huono omatunto tosin on tällaisesta lipsuilusta. Ensi viikko mennee samaan malliin, sillä vaikka olin tuudittautunut siihen uskoon, että vietän lekotellen kesälomaa Suomessa, eräs työasia vaatiikin ykskaks olemaan Lontoossa ensi viikolla. Pakko kai mennä. Tänään onkin ollut suuretsintä kun en muistanut mihin olen laittanut passini ja Lontoon joukkoliikennekortin, eli kotoisammin "Osterin". Siinä on ollut automaattinen top-up, joten rahalliselta kantilta sitä ei kannata hävittää.

Se mitä siitä kävelypäivästä seurasi, oli muutakin kuin liikuntaa. Ensinnäkin jalat olivat rakoilla, vaikka käytin kaikista mukavimpia sandaalejani. Toisekseen olin kauhistunut vaatteitten hinnoista Suomessa. Ihan oikeasti.

Ostan useimmiten vaatteeni esimerkiksi Lontoosta, ja se muoti tulee Suomeen vasta vuoden-kahden päästä, joten yleensä olen siihen mennessä jo ehtinyt myydä ne pariin otteeseen käytetyt kledjut vaikkapa huutonetissä.

Tarpeetonta sanoakaan, että nyt näkyy Suomen kaupoissa viininpunaista vaatetta, kaikki sen väriset olen myynyt viimeistään keväällä vähän/jos lainkaan pidettyinä pois. Joskus tulee todellakin ostoksia, joita en ole ehtinyt käyttää ollenkaan.

Vilasta ostin kuitenkin pitkän villatakin, jossa on hiukan kimallusta.


Se on viininpunainen. Sitten vasta mietin että mitä  sen kanssa.

David Emanuelin (siis toinen prinsessa  Dianan hääpuvun suunnittelija) käärmekuvioinen mekko.

Suomessa monilla kirppareilla on todella ala-arvoista tavaraa.beigensävyisen siihen villlatakkiin halusinkin. Ja se löytyi, eikä mikään ongelma.

Hihaan tarttui toinenkin saman suunnnittelijan vaate, tunika:


Voisin huomenna kertoilla humoristisia tarinoita työkseen matkustavan naisen kantilta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!