lauantai 28. syyskuuta 2013

Alekosmetiikkaa!

Roseroseshopissa on alennusmyynti Etenkin Etude Housen tuotteita, mukaanlukien näitä ihania kynsilakkoja, saa ihan pilkkahintaan! Käykääpä katsomassa. Postimaksu on hyvinkin edullinen, eli huitelee viiden-kuuden taalan kulmilla, riippuen tietty siitä, miten paljon tilaa.

Koodi, jolla saa 10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista tämän kuun loppuun saakka, on 201310.

Huomatkaa muuten, että siellä myydään myös tuotteita tukussa, eli esim. 10 kpl:n eriä.

Tilailin tällaisia:

Tätä olen käyttänyt ennenkin, ja hyvin on pelittänyt.

Näitä olen himoinnut aiemmin, mutta nuukuus on voittanut. Tällä hinnalla ostin.

Tätä kasvovettä olen viimeaikoina käyttänyt. Joka ihotyypille löytyy omansa. Iso pullo!

Nyt niin muodikasta ihonpuhdistusöljyä kätevässä pakkauksessa. Joka ihotyypille omansa.

Tätäkin käytän jatkuvasti. Mattapinta, hyvä peitto, myös hiukan tummempia sävyjä löytyy kuin muilta korealaisilta merkeiltä. Vain 12,99 taalaa sisältäen postit, iso tuubi.

Onhan siellä toki muitakin kivoja juttuja, joista osan olen esitellytkin tässä blogissa. Niille, jotka ovat luomukosmetiikan käytön kannalla (btw, hyvinkin monet korealaiset merkit ovat karsineet esimerkiksi parabeenit valmistusaineistaan, sillä korealaiset ovat hyvinkin tietoisia näistä), löytyy merkkejä kuten Nature Republic, Innisfree ja The Face Shop.

Tonymolyn Cats Wink -maskarat, joista olen kirjoittanut täällä, ovat vain 6,49 taalaa sisältäen postit. Tässä sitten rasvaiselle iholle erittäin hyvä naamio, käytän joskus itsekin. Meikki näyttää niin paljon siloisemmalta sen jälkeen. Jos taas todellinan "kalkkilaivan kapteeni" hakee hyvää ja todella vaaleaa BB-voidetta, niin tästä löytyy.

Tämä ei ole mikään maksettu mainos, enkä hyödy tästä mitään, mutta sen voin sanoa, että edulliset ovat hinnat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!