tiistai 17. syyskuuta 2013

Tiistaita ja hiukan juttua kosmetiikkapakkauksista


Eilen oli tunnelma katossaan IESAF:n FB-sivuilla. Joku oli löytänyt pk-seudulta (ilmeisimmin eteläafrikkalaisen) kaverin, joka tekee itse kunnon makkaroita. Siis sellaisia, joita saa briteissä esimerkiksi aamiakseksi. Vielä mahtui minun tilaukseni mukaan ja nyt on siis viikonlopun ruokalistalla "bangers & mash" kunnon makkaroista! Pitää ostaa runsaasti sipulia ja muusiaineet! Tämä tietää taas ensi viikolla kuntopyörää "katumusharjoituksena" :D Toimitus on lauantaina ja en ole todellakaan ainoa joka on todella tohkeissaan asiasta! Lisäaineetonta, kotitekoista makkaraa!

Namnam!!!
*******

Olen aiemmin maininnut täällä, etten ala arvioida kosmetiikkatuotteiden pakkauksia elleivät ne ole joko erittäin hyviä tai erittäin epäkäytännöllisiä. Olen jo pidempään miettinyt miksi kosmetiikka pitää pakata muovisiin säiliöihin. No  - nestemäiset aineet ymmärrän, mutta esimerkiksi puuterimaiset ovat eri juttu. 

Joistain The Face Shopin tuotteista olen kirjoittanut aiemmin, ja sitten huomasin söpöihin ja käytännöllisen pienikokoisiin ja kevyisiin pahvipurkkeihin pakatut poskipunat. Täältä voi tsekata värisävyt. 

Ei sen tuotteen tarvitse olla niin isossa pakkauksessa, eikä sitä tarvita niin paljoa. Ainakin minulla tuppaa jäämään osa käyttämättä jos ainetta on liikaa. Se menee jo vanhaksi ennenkuin loppuu.

Pahvipurkki on kevyt ja kestävä, sillä tämä on ollut käytössä jo puolisen vuotta ja ollut muun tavaran seassa käsilaukussani.
Lovely me:ex, Plum Cushion. Pakkaukselle plussaa siitä, että se on biohajoava.
Mielellään siis lisää tällaisia pakkauksia ennemmin kuin muovisia, pls!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!