lauantai 3. kesäkuuta 2017

Glamlin-pakettini

Niille, jotka eivät ole kuulleet tästä palvelusta, kerron taustat tiivisteltynä: Kyseessä on siis uusi kosmetiikaboxi, suomalainen sellainen, joka on räätälöity tilaajalle sopivaksi. Tilaaminen sujuu sillä tavalla, että täytät oman profiilisi Glamlinin sivuilla (KLIKS!), määrittelet haluamasi boxin hinnan ja sitten yhteyttä otetaan Facebookin (Messengerin) kautta ja voit asiantuntijan kanssa neuvotella itsellesi sopivan boxin. Asiantuntija sitten valitsee tuotteet ja boxi toimitetaan pakettiautomaattiin. Voit joko pitää tuotteet tai palauttaa. Mikäli pidät ne, saat 10% alennuksen kokonaishinnasta. Tarkemmat ohjeet löytyvät täältä.

Kun tilasin oman boxini, minulla oli iho-ongelmia  - tai onhan niitä nytkin, mutta naamaan oli yhtäkkiä ilmestynyt tavallista enemmän näppyjä, joten päätimme chatin myötä keskittyä ihonhoitotuotteisiin. Tulin eilen Suomeen ja mies oli hakenut paketin SmartPostista ja avasin paketin äsken.








Kaunis on laatikko ja mielenkiintoisia tuotteita! Löwengrip on minulle ihan uusi tuttavuus.  Paketissa oli myös personoitu kirje varustettuna mm. meikkausohjeilla. Jokaisessa purnukassa oli myös kuminauhalla kiinnitettynä paperilappu, jossa kerrottiin lisää tuotteesta ja sen käytöstä.


Tässä lista siitä, mitä paketista löytyi. Mukana seuranneessa kirjeessä oli tosin mainittu shampoo ja hoitoainekin  - kysyin juuri äsken Mesen välityksellä, että olivatko ne unohtuneet, vai pitikö niitä ollakaan? Vastaus tuli nopeasti ja äsken kuulin, että selvittävät asiaa. Alla suomenkieliset tuoteselostelaput samassa järjestyksessä vasemmalta oikealle kuin ylläolevassa laatikkokuvassa (ei siis tuossa listauksessa).








Olen oikein tyytyväinen boxiini, jonka hinnaksi olin muistaakseni määritellyt noin satasen (edullisempiakin vaihtoehtoja löytyy). Aion pitää kaikki tuotteet ja ehkäpä voisin kokeilla seuraavaksi meikkiboxia.

PS: Pakettini siis piti sisältää matkakokoisen shampoon ja hoitoaineen, ja lähettävätkin ne minulle näin jälkikäteen. Mies saa tuoda ne parin viikon päästä minulle Lontooseen, kun menemme molemmat Royal Ascotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!