Näytetään tekstit, joissa on tunniste ostoksia. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ostoksia. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 16. lokakuuta 2016

Shoppailua

Öh, olen minä hiukan shoppaillutkin, kaikista hyvistä päätöksistä huolimatta. No kun "halvalla" saa...







Tämä oli tyyrein hankinta. Vaikka ei sekään isoa lovea palkkaan tehnyt (oli alennuksessa, ja kuten aiemmin sanoin, Sveitsin palkoilla tulee jonkinlainen hintasokeus), ja kyllä, se on aito Versace ja nahkaa.




Tämän laukun taisinkin jo mainita aiemmassa postauksessa.




Firman kaupassa olivat Fossilin nahkalaukku-uutuudet 20% alennuksessa, joten pakkohan yksi oli hankkia... Niin söpö roikkuvine avaimineen.




Tämä Love Moschinon laukku oli niin syötävän söötti, että se suorastaan huuteli "osta minut"! Kullanvärinen kirjekuoripussukka sen sivutaskussa on myös aika kätsy.


Koska hopeiset kiilakorkosneakerini (joista täälläkin on tainnut olla lukuisia kuvia) alkavat ritsahtaa, hankin Guessin vastaavat. Ovat muuten huippumukavat jalassa ja hankin ehkä myös mustat talveksi.

Kiiltonahkaa ja reunusrimssu on mokkaa!
Ihanan sametinpehmeää mokkanahkaa!

Ja pahus, matkalla UBS:n lounasravintolaan, osui silmä italialaisia nahkakenkiä myyvään kauppaan, ja ostin parit alennuksessa olevat. Ihanaa nahkaa ja mukavat jalassa! Koska pidän edelleen nilkkaa tukisiteessä, on ylempänä kuvatun parin pohjaan tarttunut hiukan haituvia mustasta joustositeestä, ei siis ole varsinaisesti likaa, mutta kuluu varmaan pois.




Kaiken kimalluksen huipentuma oli sitten nämä Michael Korsin aurinkolasit, jotka löysin myös alennusmyynnistä. Kuvasta ei oikein näe kunnolla, mutta ovat siis kullansävyiset peililasit. Todella kauniit!

lauantai 3. marraskuuta 2012

Stressin hoitoa

Hohhoijaa, tämä hulluus vaan jatkuu naapurin kanssa  - ei siitä nyt sen enempiä, mutta kopsinpa vielä yhden meilin naapurilta:


"Sinähän se puhut puppua,muistan kuinka jo edelliskesänä kauhistelit kun kylppärissäsi oli vedenpaisumus!Etkä päästänyt ketään katsomaan....Kuvissa lehdet oli varta vasten pinottu eteiseen homeseinän eteen,älä kuvittele etten sitä huomannut!Kenkä pistetty päälle ettei pino heti kaadu ja paljasta katastrofia!!Minä en ole tyhmä jos sitä kuvittelet.Sitäpaitsi kerran kun sinä kesänä kävit luonani oli seuraavana päivänä outo haju asunnossani kun tulin ulkoa kotiin.Luulin että roskat haisee ja vein ne ulos,toimenpide ei auttanut asiaa vaan luuttusin kaikki pinnat ja haju hävisi.Nyt jälkeenpäin tiedän että se oli homeen haju,en tunnistanut sitä silloin.....
XXX"

(tämä liittyy siihen, että muutama vuosi sitten putkiremontin yhteydessä oli wc-istuimeeni asennettu väärän merkin osat ja tietenkin juuri se vesiputki katkesi  - onneksi olin kotona, soitin heti isännöitsijälle ja koska putkimies sattui olemaan juuri toisessa portaassa, hän oli täällä parissa minuutissa ja homma korjattiin ja vesi siivottiin pois). Lehtipino on edelleen muuten siinä samassa paikassa...

Täytyy vaan toivoa, ettei itse höperöidy noin parinkymmenen vuoden päästä. Vaikka kuinka asiaa vääntää rautalangasta, niin ei mene kyseiselle henkilölle perille. Kas kummaa kun kukaan muu ei ole sanonut että haisen homeelle niin että pitää kaikki paikat pestä sen jälkeen kun olen ollut kylässä... ;)


Ostin pyhäinpäivän kunniaksi kahvin kanssa pullapitkon. Ei voi sanoa muuta kuin että roskiin menee, hyvää kahvikupillista ei saa pilata noin teollisen makuisella pullalla! Parempi leipoa itse, kuten tosin olen aiemminkin todennut.

Hienoa stressinselätystä on shoppailukin. Nuo edellisessä postauksessa kuvatut helmet eivät maksaneet paljoa, mutta niitä on nyt todella ilo katsella ja suunnitella, mitä niistä tekisi. Silkkilankaa ajattelin ostaa punomiseen. Väreillä on tosiaan merkitystä, minä ainakin ilostun katsellessani noita värikkäitä helmiä.

Tein hiukan kalliimpiakin ostoksia, eli takin ja mustat, pitkävartiset ja korkeakorkoiset nahkasaappaat ja takin.

Juuri tällaista pitkää kashmirtakkia olen hakenut.
No eipä ollut halpaa, ei, mutta nämä ostokset ovat kuitenkin suhteellisen ajattomia ja menevät monta vuotta. Nahkasaappaat kestävät myös.
Täytyy kyllä tunnustaa, että olen jo tänä syksynä ostanut kaksi päällystakkia ja minulla on ennestään pitkät ja korkeakorkoiset nahkasaappaat, mutta niistä saappaista täytyy sanoa, että ne ovat todella hankalat näillä näpeillä vetää jalkaan, koska niissä ei ole vetoketjua. Näissä uusissa saappaissa taas on.

Mitä lie kaamoksen aiheuttamaa serotoniinivajetta aivoissa, mutta nyt tekisi mieleni suklaata, keitänpä siis kupillisen CocoCepsiä, jossa on noitten kiinalaisten huippu-urheilijoiden käyttämiä immuunivastetta buustaavia cordyceps- ja reishi-sieniä mikronisoituina (Cordyceps sinensis ja Ganoderma lucidum).