perjantai 16. kesäkuuta 2017

Syötävän söpöä

Jos olette hyvän halpiskosmetiikan pauloissa, ei tätä kosmetiikkakauppaa sovi sivuuttaa. Tämä saksalainen nettikauppa myy kaikkea ihanaa, ja postimaksut ovat todella edulliset (lienikö nelisen euroa). Kosmetik4less kuuluu kauppoihin, joista on ihan nyt vaan ostettava aina jotakin.

Nyt löysin nämä highlighterit, vaikken mikään strobing-ihminen olekaan. Ylläoleva linkki vie juuri näitten sivuille.

Nämä I Heart Makeupin highlighterit maksavat noin 6,50 euroa kipale. About kympillä sellaisen saa kotiin tuotuna.

Ostin sitten pitkän pohdiskelun jälkeen yhden, voisihan sen sävyjä käyttää vaikka luomivärinä, ellei muuten...







Iced Hearts


Oli muuten äärettömän hankalaa kuvata swatcheja päivänvalossa. Sen voin kuitenkin sanoa, että puuteri on silkkisen tuntuista ja hyvä levittää tasaisesti. Pigmenttiäkin on, mutta sateenkaarenomainen silkkinen kiilto vesittää valokuvat.

Kaunista kuitenkin, eikö totta?

1 kommentti:

  1. Minä olen halpismeikkien ylin ystävä ja samaisia highlightereita olen nähnyt joissakin suomalaisissa nettikaupoissa. Highlighterit kuluvat etanatahtia ja ennestään on kertynyt muutamia, niin siksi olen toistaiseksi ummistanut silmäni näiltä houkutuksilta. Ihania ovat:)

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!