lauantai 22. toukokuuta 2021

Glamglow'n silmänympärysvoide

Pitää välillä kirjoittaa jostakin muustakin kuin tästä sairaudesta. Bootsilta tienaa hyvin bonuksia ja minulla niitä oli kertynyt pitkälti toistasataa euroa. Pitihän ne tietty hassata, koska en tiedä, milloin pääsen uudelleen tänne Irlantiin. Ostosten mukana oli tietty silmänympärysvoide, Glamgow Brighteyes, sillä niitä aina tarvitaan.




Glamglow on ollut jo vuosia varsin hypetetty merkki, mutta en ole oikein itse ollut kovin vaikuttunut niistä tuotteista, joita olen kokeillut. Merkki on hyvin brändätty, kuten yllä näette, pakkauksissa on kivoja juttuja. Tämäkin pakkaus on oikein kaunis, ruusukultainen.

Jotenkin olin siinä uskossa, että tässä voiteessa on sävyä, mutta ei, vaan siinä on kuitenkin valoa heijastavia hiukkasia. Itse voide on aika paksua, mikä miellyttää kovin kuivia silmänalusiani. Se sisältää runsaasti hyaluronihappoa, peptidejä, antioksidanttista linoleenihappoa ja vesimeloni-, omena ja narsissiuuttetta (viimeksimainituista en ole varma, miten ne toimivat). Vaikka voide on paksua, se imeytyy aika hyvin. Tuoksua siinä ei juurikaan ole.

Olin kyllä aika vaikuttunut! Tämä on ehkä yksi ihan parhaista silmänympärysvoiteista, mitä olen kokeillut! Jos kiinnostuit, tätä merkkiä myy mm. Sokos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!