tiistai 10. maaliskuuta 2015

Livbox maaliskuu 2015



Olipas loodassa tavaraa, huhhuh. Katsotaanpas, mitä paketista löytyi, suosituimmuusjärjestyksessä....



Kuivashampoille on aina käyttöä, joten otan tämän ilolla vastaan. Goji-marjan terveelliset vaikutukset hiuksiin? Ulkoisesti? Hmmm....



Rimmelin uutuutta osasin odottaakin. Mielenkiintoista kokeilla.  Sävy näkyy olevan klassisen punainen, siis sellainen paloauton punainen.



Mmmm...mukava tuoksunäyte. Menee heti käyttöön. Appelsiininkukkaa ja seetriä, kuulostaa jo heti minun tuoksultani.



Naamavoiteillekin on aina käyttöä. Tästä tulikin vaan mieleen, että piti päivittää kauneusprofiili Livboxin asiakassivuilla, sillä ihoni on selkeästi muuttunut kuivemmaksi noin vuoden sisällä.





Shampoota ja hoitoainetta hienolle ja lättänälle tukalle. Minun tukkani ei ole hieno, eikä lättänä. Mutta voihan sitä kokeilla, ellei "jopa 95% lisää volyymia" tee siitä ihan afroa. Höh. Kosteutta tukkani kyllä tarvitsee *)



Huoh, kynsinauhaöljyjä ja -voiteita on jo ennestään aikamoinen varasto. Tosin kyllä niitä kynsinauhoja voisi hiukan useamminkin hoitaa. Olen hiukan laiska siinä suhteessa. Yummy Gummy näytti olevan tämän tuoksu.



Jahas, miehiäkin on boxissa muistettu. Olisin kyllä tämän sijasta voinut itsekkäästi ottaa toisenkin naisten tuoksunäytteen, mutta eiköhän tämäkin käyttäjänsä löydä :)

Mitäs muiden boxeista löytyi tällä kertaa?


7 kommenttia:

  1. Itse olen kuivaihoinen ja se myös Livbox profiilissani kerrotaan, mutta niinpä vain rasvoittuvan ihon tuotteita pukkaa tulemaan.
    Ei järin paljon riemastuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, välillä ajattelen, että olenkohan kohderyhmän ulkopuolella, mutta kaipa tuotakin Lumenea voi käyttää meikin alla.

      Poista
  2. Näköjään vähän vaihtelua sisällön suhteen, mulle tuli kynsiöljyn ja Rimmelin sijaan Isadoran ripsari ja Herbinan vartalokuorinta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näköjään joillekin tuli osiaan tuo satsi. Noh, itse olen tyytyväinen Rimmeliin ja kynsinauhaöljyyn, sillä vartalokuorintojakin on jo muutama odottamassa vuoroaan. Sitäpaitsi jostakin syystä minusta se Herbinan kaura-suklaa haisee hiukan oksennukselle :) Ripsivärit tosin kyllä kelpaavat minulle aina.

      Poista
  3. Mulla toi kynsinauhaöljy pullo oli ihan säpäleinä ja boxi täynnä öljyä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ounou! Kaipa laitoit palautetta vaikka FB:n kautta? Tokipa lähettävät uuden, vähintään.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!