perjantai 4. marraskuuta 2011

Ei mitaan uutta auringon alla

Edelliseen lisaten; oma aitini raivosi minulle jouduttuaan noyryytetyksi, koska serkkunsa oli huolestunut hanen jaksamisestaan (siis minun syopani takia). Olen kylla aidilleni ilmoittanut asiasta, ja uudelleenlahetin sen meilinkin. Ei vastausta.

Ihan kuten oma esimiehenikin, ei puhettakaan siita, etta vointiani olisi kysytty. Tai ylipaataan kysytty mistaan minua koskevasta.

Sitten toiseen asiaan. Vastikaan kirjankin julkaissut meikkitaiteilija kertoi iltapaivalehden kauneuspalstalla keksineensa, etta hopeanvarinen kajal kirkastaa meikissa katsetta. Just niin, ei ole sekaan mikaan uusi juttu, vaan tunnettu maailmalla jo pitkaan. Juutuubistakin asiaa loytyy.

Sita suurempi plagioija on Kaj Stenvall ankkafiguureineen. Mielestani ei niinkaan nerokasta, varsinkin kun joskus toistakymmenta vuotta sitten olin tyomatkalla, muistaakseni joko Torontossa tai Chicagossa, ja siella piti toinen ankkataiteilija nayttelyaan. Tama taiteilija oli aloittanut ankkatouhunsa hyvinkin ennen Stenvallia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!