sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Puolalaista kosmetiikkaa

Olen ennenkin kirjoitellut puolalaisesta kosmetiikasta, johon minulla on vankka usko, koska neukkuaikoina siellä on ollut todella kehittynyttä tutkimus tälläkin saralla, ja niinä aikoina, kun ei maailmalta mitään tuotu, taikka tuontituotteet ovat olleet kalliita (mitä ne ovat edelleen), on ollut syytä kehittää omia juttuja.

Harvoin esitän mitään kommentteja pakkauksista, mutta tässä tapauksessa sekin pitää tehdä. Itse voidetta en ole vielä pahemmin kokeillut, mutta purkki on kätevä. En ymmärrä sitä, miksi monissa purkitetuissa tuotteissa ei edes ole spaattelia voiteen ottamiseen. Sormi aina tuhraa tarpeettomasti.





Hieno tsydeemi! Painat kantta sormella ja sieltä tulee juuri oikea määrä voidetta.  Itse tuotetta en ole kokeillut vielä kuin yhden kerran, sen tarkoitus olisi auttaa kulmien rypistelyssä.


6 kommenttia:

  1. Näppärä. Heti kiinnostuin, mistä tuota saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt en yhtään muista, mistä tuon purkin olen ostanut, mutta ehkä googlella löytyy?

      Poista
    2. Joo, googlailinkin sitä ja näyttää ainakin jotakin tuotetta löytyvän amazonista. Ja puolankielisiltä sivuilta, mutta ei ole ihan hallussa tuo kieli =))

      Poista
    3. Google Translator on hyvä apu :)

      Puolasta olen sen varmaan ostanutkin. Kuukkelointi kertoo, että täältä saa edullisesti, sama kauppa myy muutakin mielenkiintoista:

      http://www.ebay.com/itm/MINCER-BOTULINE-GOLD-MODELING-DAY-NIGHT-CREAM-LASER-LIFT-STOP-MIMIC-WRINKLES-/301185786757?pt=UK_Health_Beauty_Skincare_PP&hash=item4620126385

      Poista
    4. Niin ja vasta avasin purkin, eli käyttökokemusta minulla ei vielä ole.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!