torstai 25. lokakuuta 2018

Allure Beauty Box, syyskuu 2018

Alluren tuorein boxi saapui vasta tällä viikolla, missä lienee kuljeskellut. Luulin jo ihan, että se on hukkaantunut matkan varrella.


Looda ei ollut ihan tupaten täynnä tavarasta, mutta ehkäpä se olikin sitäkin parempaa tällä kertaa. Katsotaanpa.

Ihan ensiksi osui silmiini Tarte Tarteist Pro Girl Boss -irtoripset ja samalta merkiltä niihin tuli liimakin. Olen äärettömän huono käyttämään irtoripsiä, mutta sekin pitäisi opetella, joten olen ihan mielissäni näistä. Ripset ovat aika luonnollisen näköiset (jos tätä nyt voi mistään irtoripsistä sanoa), ja niissä on läpinäkyvä nauha. Liimatuubin korkissa on ohut sivellin ja liima juoksevampaa kuin keskivertoliimat. Liima on voittanut Alluren Best in Beauty -nimikkeen.


Yksi Best in Beauty -voittajista on myös Drunk Elephant T.L.C. Sukari Babyfacial, jota oli loodassa ihan hyvänkokoinen pullo.

Tätä voisi luulla tender loving care (TLC) -kuorinnaksi, ja sitä se onkin, mutta kirjainyhdistelmä viittaa sen sisältämiin happohin (tartaric, lactic ja citric acid, eli viini-, maito- ja sitruunahappo, joiden lisänä on glykoli- ja salisyylihappoa), jotka kirkastavat ihoa, tiukentavat huokosia. Tuote on ollut voitokas Alluren luonnontuotteiden kategoriassa, mikä tarkoittaa sitä, että siinä ei ole ftalaatteja, parabeeneja, mineraaliöljyjä ja kahdeksaa "ei-niin-vihreää" raaka-ainetta.


Laatikossa oli lisäksi vaihtoehtoisena tuotteena Living Proof Full Dry Volume Blast (jota olen kokeillut ja hyväksi todennut) tai IGK Rich Kid Coconut Oil -hiusgeelivoide. Boxissani oli se jälkimmäinen. Voide antaa tekstuuria, siloittaa, hoitaa ja tuoksuu bergamotilta ja sitruunan kuorelta.

Viimeiseksi sokerit pohjalla, eli täysikokoinen MAC:in huulipuna, jossa oli värivaihtoehtoina Lustering tai Ruby Woo. Minulle tuli jälkimmäinen, jonka omistankin jo ennestään. Mutta ei haittaa yhtään, sävy on hyvä.



Miltäs vaikutti boxi?

4 kommenttia:

  1. Ihan vieraan kuuloisia tuotteita minulle. Iloista torstai-iltaa Sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sitä samaa sinulle! Kommentoin muuten juuri äsken tuota eilisen postauksen kommenttiasi.

      Poista
  2. Mä sain nuo samat.Mun mielestä ihana boxi.En mäkään oikein noita tekoripsiä hallitse,mutta jospa sais laitettua.MACin ruby woo oli kyllä mieluisa ylläri:)Mulla ei ole jostain syystä aiemmin ollut MAC in huulipunia.

    VastaaPoista
  3. Mac-huulipunia kuulee kehuttavan kovasti, pitäisi varmaan kokeilla joku kerta.

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!