keskiviikko 17. lokakuuta 2018

Pari ostosta

Olen mattaavien putereiden suurkuluttaja. Kun Sokoksen 3+1 päivää tarjosi tilaisuuden ostaa tämän Clarinsin kivipuuteri-puuteripaperisetin hiukan edullisemmin, ostin sen. Vihdoinkin. Kauan sitä olen hinkunutkin.


Jostakin syystä olen ollut aina huonohko puuteripaperien käyttäjä. Nyt arvelin, että käsi osuu niihin paremmin, kun samassa rasiassa on puuteri. Itse puuteri on läpikuultava ja käy kaikille ihonsävyille. Mattaa ihan hyvin ja häivyttää huokosia, kuten lupaakin.


Paperit on piilotettu jännästi vipan alle rasiaan, ja täyttöpakkauksiakin saa, kunhan nämä on käytetty loppuun.


Samoilla päivillä oli myytävänä juuri taannoin kehumaani bareMineralsin Blemish Remedy -meikkipohjaa 40% alennuksella, jolloin hint aoli täysin siedettävä, eli ostin toisenkin samaa sävyä kuin tuo edellinen (postaus on luettavissa täällä). Alennuksella noita näyttää saavan vieläkin, mikä ihan vinkkinä teillekin. Minusta tuntuu, että se on ihan piirun verran vaaleampi, kuin tuo edellinen, USA:sta hankittu, vaikka samaa sävyä ovatkin. Mutta se ei haittaa, ero on aika pieni.

Mukavaa loppuiltaa kaikille!

3 kommenttia:

  1. Onpas pätevän näköinen pakkaus.En oo huomannutkaan,että tuollaisia on myynnissä.

    VastaaPoista
  2. Käytän puuteripapereita tai kasvosilkkipapereita ajoittain työpäivän aikana, jos kasvot tarvisevat nopeasti freesaamista. Merkillä ei ole väliä.

    VastaaPoista
  3. Kiva lukea sun ajatuksia tästä tuotteesta, mulle tulee tästä vähän muuten mieleen se Beccan mattaava, myöskin valkoinen puuteri. Itse en ole vielä noita puuteripapereita kokeillut, toisaalta olen tajunnut että ei mun iho oikeastaan tunnu kaipaavankaan meikin suhteen korjailua loppupäivästä :D Tai jos kaipaa, niin wc-käynnin yhteydessä on helppo napata pala wc-paperia ja painella sillä suurin kiilto pois :)

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!