tiistai 5. elokuuta 2014

Obsessive Compulsive Cosmetics



Tulikin mieleen tämä firma kun muistelin, mitä kivaa kosmetiikkaa Amerikoista saa. OCCosmetics on profiloitunut 100% vegaaniseen ja eläinkokeettomaan värikosmetiikkaan. Merkillä on PETA-sertifiointi.

Firma perustettiin vuonna 2004 meikkitaiteilija David Klasfieldin toimesta ja aluksi myytävään valikoimaan kuului vain kaksi huulivoidetta, sävyissä "Tarred" ja "Feathered".

Feathered.

Klasfeld halusi luoda sarjan niille meikkitaiteilijoille, joita eivät traditionaaliset kosmetiikkamerkit tyydyttäneet. Tuloksena onkin aikalailla erilainen sarja HD-kosmetiikkaa.

Minun laatikoihini on eksynyt kaksi metallisävyistä Lip Tar -tuubia. Kesti hiukan aikaa ennenkuin hoksasin, että noita sävyjähän voi kivasti yhdistää.


OCC Lip Tar, sävy Lovecraft.

OCC Lip Tar, sävy Powerplant.

Molemmat vaatisivat yksinään käytettyinä huomattavasti vaaleamman ihon kuin minulla on, joten sain idiksen yhdistää ne. Idiksen pohjana oli tämä Sephoran kuva...



Kaksi Lip Tar -sävyä yhdistettynä, tosin eri sävyt kuin minulla. Mutta mitäs tykkäätte minun versiostani?




Ketä alkoi OCC kiinnostaa? OCC:n sivuilta noita saa tilattua, USA:ssa myy ainakin Sephora ja Lontoossa ainakin Selfridges & Co.


2 kommenttia:

  1. Aika villit! Kiinnostava merkki, täytynee tsekata vaikka en mitään tuontyylistä varmaan tulisikaan ostaneeksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tämä nyt olikin ääripäätä ;) Kuten nettisivuilta näet, on siellä ihan normaalinnäköistäkin kamaa :)

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!