lauantai 7. helmikuuta 2015

Hyvä hinta-laatusuhde - e.l.f

 iHerb  myy e.l.f:iä (eyes, lips, face), ja sitä saa sieltä edullisesti. Joskus jopa alennettuna. Minun laatikkooni eksyi sieltä e.l.f. Studio Beauty Book Smoky Look, jossa on kuuden pigmenttisen luomivärin lisäksi primer, peili, applikaattori ja rajauskynä sekä ohjeet smoky eyes -silmämeikin tekoon. Kansio on pahvinen ja kierrätettävä. Settiä on kolme erilaista. Minulla siis tuo allaoleva luumunsävyineen.





"Kirjanen" on aika suuri, mutta mahtuu silti hyvin vaikka käsilaukkuun. Primeristä voisi sanoa sen, että se on todella hyvä.

Ylläolevan paletin sävyt.

Jos nyt joku innostuu tilaamaan, niin pitää vielä mainita, että e.l.f.:illä on myös todella hyvä läpikuultava HD -irtopuuteri. Makeupalley antaa hiukean 4,5/5 -arvosanan 57 arvioijan voimalla. Harva merkki laittaa paremmaksi. Eikä maksa paljoa.




Eilen illalla "viihteeltä" palatessa oli meikki säilynyt hyvin koko illan, mutta tukassa oli toivomisen varaa...viimeisestä kampaajalla käynnistä on jo kuukausia ja se näkyy.

5 kommenttia:

  1. Kiva setti ja tuo primer taitaa olla sama jonka ostin hiljattain itselleni =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, eikös vaan olekin hyvä primer! Luomiväri tarraa siihen hyvin.

      Poista
    2. Hyvältä vaikutti ainakin mitä oon pari kertaa nyt kokeillu.Mulla ei olekkaan muista primeista kokemusta

      Poista
  2. Hyvät värit ja tykkään myös tuosta kevyestä kotelosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pahvinen kotelo on hyväjuttu, ei kaiken tarvitse aina olla muovia!

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!