maanantai 6. toukokuuta 2013

Toukokuun Livbox



Saavuin Suomeen edelleen kipeänä ja sitten hetiperään saapui Livbox. Sisältäen tällä kertaa irtoripsitupsuja (joita minulla on jo ennestään), Moa the Green Balmia (jota minulla on ennestään), Lash Card -pakkauksen, jonka avulla saa ripsarin levitettyä sotkematta muita kohtia ihossa (eBaysta saa muovisia versioita ihan killingillä, nämä taas ovat kertakäyttöisiä pahvisia), Estée Lauderin miniripsarin (Sumptuous Extreme, joka minulla oli jo ennestään, ihan hyvää tavaraa, mutta ei lemppariripsarini), Dadi'Oil-merkkistä kynsinauhaöljyä (jota juuri ostin ison pullon, tosin en tuon merkkistä) ja Laveran käsivoidetuubin, joka on käsilaukkukokoa. Viimeksimainittu ehkä ilahdutti eniten.




Käsivoide jää ehkä himpun verran tahmaiseksi iholle, siksi se ei käy "käsilaukkuvoiteeksi", jota voi levitellä pitkin päivää ja joka ei tuhrusta esim. papereita.

Tässä minulla jo aiemmin ollut purkki, joka on meikkipussissani reissannut maita ja mantuja ja on myös sen näköinen nyt kun se on jo loppusuorallaan. Hyvä voide joka käyttöön.

Boxin sisältövaihtoehdot näkee täältä. Toivottavasti seuraavan kerran katsoisivat tilaajan profiilia hiukan tarkemmin (siksihän sen kai on saanut nettiin laittaa), etteivät laita kaikkia anti-age -tuotteita parikymppisille, vaan sellaisille kuin minä, joka saattaa niitä kokeiltuaan jopa hankkia uudelleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!