tiistai 20. maaliskuuta 2012

Kahvista

Huomasin ilokseni viime viikolla, etta Pauligin Juhlamokkaa saa pienissakin pusseissa. Sopii tallaisille satunnaisille kahvinjuojille paremmin. Olen kahvinjuontikiellossa (verenpaine!!!), mutta taalla evakkoasunnossa kun on kahvinkeitin...niin vahasen olen repsahtanut. Nyt kun muutan takaisin kotiin, niin asia korjaantuu, koska siella juon vain satunnaisesti capuccinoa (minulla ei ole ns. tavallista kahvinkeitinta).

Nyt kun tuosta kahvit keitin, niiin pistipa se irvistelemaan. Paahto on liian vaalea minun makuuni.

Huomasin tosin sitten tanaan, etta tuosta on tulossa markkinoille myos tummapaahtoinen versio, mika on hyva juttu. En ymmarra, miksi Suomessa tuo vaalea paahto on niin suosittua, tumma kun on sikali lempeampaa vatsallekin, koska siita on parkkihapot poltettu pois.

100 g pussi Juhlamokkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!