torstai 4. kesäkuuta 2020

Kesäinen meikkivinkki

Kesällä ei oikein voi käyttää yhtä paksua meikkivoidetta kuin talvella, mutta pitäisikö kesäksi ostaa sitten erikseen jotakin kevyempää? Ei välttämättä.


Minulla on ollut (ja on edelleen) muutama putkilo Clarinsin Beauty Flash Balm - pikakaunistajaa, joit a on tullut mm. Sveitsin aikoina kylkiäisinä, kun olen ostanut muita Clarinsin tuotteita. Ikinä en ole niin hirveästi tästä tuotteesta innostunut, mutta nyt muutama viikko sitten, kun pitelin käsissäni tätä Caritan pigmenttituubia, tuli mieleen, että jospa sekoitankin sitä tipan tähän Clarinsin voiteeseen.

Sehän pelittikin enemmän kuin hyvin! Nyt olen muutamana viikkona kokeillut sekoitella jos jotakin meikkivoidetta Clrinsin pikakaunistajaan, ja aina toimii! Seoksen paksuuden voi määritellä tietty itse, mutta pääsääntöisesti tällä sekoituksella saa aika kauniin, luonnollisen ja kuultavan ihon.

En osaa sanoa, onko vinkki ollut jossakin ihan yleisestikin, mutta näin tuli tällainenkin vaan mieleen, kun sitä Caritan pigmenttiä olen sekoitellut joskus seerumeihin ja päivävoiteisiin. Ehkä sekin parhaiten toimii juuri tämän pikakaunistajan kanssa.

Oletko sinä tämän Clarinsin pikakaunistajan käyttäjiä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!