perjantai 15. helmikuuta 2013

Kirpparilla

Kyllä kannattaa kiertää varsinkin hiukan syrjässä olevia ja pienempiä kirpputoreja! Nyt olen taas tehnyt löytöjä ihan muutamalla eurolla. Katsokaas näitä!


Sen lisäksi, että olen "yksikätisenä" ollessani saanut paukuteltua monta kahvimukia ovenpieleen ja rikki, meni samassa rytäkässä myös yksi iso Kerman Saven teepannu, joka todella suretutti minua.  Noniin, mutta nytpäs löytyi kolmella eurolla miltei yhtä suuri pannu tilalle! Nättikin vielä! Näytti ihan käyttämättömältä.

Kastikekaadinta ("gravy boat") olen jo hakenut pitkään. Kolmella eurolla sellainenkin löytyi kirpputorilta! Ei ollut ihan kirpun kokoinen, eikä kiinteällä aluslautasella, eli juuri sellainen kuin halusinkin ja valkoista posliinia, joka sopii mihin tahansa serviisiin liitettäväksi kattauksessa.

Koko satsin kallein oli puinen, puisilla nauloilla tehty juustomuotti, joka oli ihan iskemätön. Kymmenen euroa, mikä ei minusta ollut paha hinta sekään. Kyllä nyt kelpaa laittaa kotijuustoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!