perjantai 26. kesäkuuta 2015

Boots & Nip+Fab

Olen kyllä mitä laiskin shoppailija (vaikka sitä ei kyllä äkkiä uskoisi). Aiemmassa meilissä esitelty kiharrin muuten on erinomainen pörrön tainnutin (olen muuten erittäin hämmästynyt!), ja samassa paketissa sain Nip+Fabin glykolikuorintalappuja, jotka vaikuttavat erittäinkin käteviltä. Hoksasin muuten, että nykyään Boots toimittaa kv. sivuiltaan myös Suomeen, eli vilkaisehan tänne ja vaihda yläpalkista toimitusmaaksi Finland. Bootsin Advantage-kortilla muuten pointsit kerääntyvät aika nopsaan, joten ostoksistani tulikin ihan reilu alennus.



Kynnessä muuten aiemmassa postauksessa lehden mukana tullut kynsilakka, joka tässä näyttää harmaalta, mutta päivänvalossa on lila. Laitoin hiukan hilettä kynnen kärkeen.

Ohut iho ei kaipaa hankaamista, eli kemiallinen kuorinta on paras tapa päästä eroon kuolleesta ihosolukosta, joka tukkii huokosia. Myönnän, että olen mitä laiskin ihon kuorija, joten nämä lappuset tuntuivat todella kivoilta, ja vieläpä helpoilta käyttää, joten sopii minulle kuin nenä päähän.

Tata Harper (ks. aiempi meili) kertoi kuorivansa ihonsa joka päivä, joten samaa olen minäkin  nyt harrastanut näitten lappujen kanssa. Ihan kuin naamani olisi jopa paremmassa kunnossakin nyt jo hiukan yli viikon käytöllä. Suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!