sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Kutiseva päänahka

Salilla käydessäni olen tottunut pesemään tukkani Herbinan Marja Spa -tuotteilla (lisää aiheesta täällä), ja sillä samalla on hävinnyt inhottava hilse ja päänahan kutina. Nyt kun olen ollut poissa maisemista, nämä vaivat ovat palanneet takaisin. Inhaa....

Ainoa, joka vuosien varrella  - kaikenmaailman hilseshampoot kokeilleena  - on vaivaan auttanut, on Bonacuren hairtherapy Scalp + Hair Dandruff Controm Fluid, jota on myynnissä monessa paikassa Suomessakin. Netistä sitä saa esim. täältä, eikä hintakaan pyörrytä.



Päänahan kutina on inhottava vaiva. Minä olen menneisyydessä useinkin jopa raapinut koko päänahan verille, sillä niin inhottava kutina ei tunnu lähtevän millään. Jos moinen vaiva on riesana, niin tätä hiuspohjan hoitonestettä kannattaa kokeilla. Pakkauksesta voin sanoa sen verran, että on erittäin kätevä. Korkki ei lähde irti vaan tuubin suu avautuu juuri tarpeeksi kun korkkia pyöräyttää ympäri. Näin ei korkkikaan pääse hukkautumaan minnekään, niinkuin meillä yleensä tapahtuu ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!