keskiviikko 18. joulukuuta 2019

Oma joululahja Glamliniltä

Taas on se aika vuodesta, kun iho kuivuu korpuksi ja kaipaa ekstrakosteutta. Ajattelin pitkästä aikaa tilata apua Glamliniltä. Olin laittanut rajaksi 150 euroa ja chatissa käymämme tarvekartoituskeskustelun perusteella minulle oli valittu seuraavat tuotteet. Tässä vielä mainittakoon, että ihoni on iästä huolimatta hiukan rasvoittuva sekaiho, herkästi punoittava ja kiiltelevä sekä hankalan pintakuiva.




Lisäksi tuli omalla nimellä varustettu tuotetietolehtinen käyttöohjeineen. Yksityiskohtaisissa tuote-esittelyissä oli hieman ristiriitaa takakannessa olleen saatekirjeen kanssa, ja tiedustelinkin tänään, että kumpien ohjeiden mukaan niitä olisi optimaalisinta käyttää. Katsokaapa itse. Kuvat saa klikkaamalla suuremmiksi.




Tätä skvalaaniseerumia minulla onkin Irlannin-kotona. Se on ohutta ja tuoksutonta öljyä, joka käy hiukan joka paikkaan, kuten hiusten hapsottaviin latvoihin. Pari tippaa riittää.



Tätä japanilaista V 10 Plus -seerumia olen aina halajanut kokeilla, mutta jostakin syystä se on aina unohtunut, kun olen ollut jossain paikassa, mistä niitä saisi. Siis nimenomaan tätä keamidiseerumia... No nyt se tietty menee kokeiluun sitten.





Bonuksena mukaan oli laitettu Ziajan Nourishing Body Lotion Cashmere.


Miltä vaikuttivat tuotteet?

Glamlin on palvelu, jossa asiantuntijan valitsevat sinulle sopivat kosmetiikkatuotteet tarpeittesi, toiveittesi ja budjettisi mukaan. Jos päätät pitää tuotteet (voit toki palauttaa ne, mutta avaamattomina), saat ostoksestasi alennuksen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!