sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Hemoglobiinin nostaja

Huhhuh, huomasin juuri, että olin vajaa viikko sitten katsonut yhden osoitteen UK-kännykästäni ja unohtanut sen sitten auki. Olin vielä samalla ladannut sen, joten se oli iloisesti liitynyt Soneran verkkoon ja datasiirto oli päällä, joten kaikki e-mailit + mainostekstarit olivat saapuneet piipitellen iloisesti, enkä minä kuullut mitään, koska olin nakannnut puhelimen matkalaukkuuni. Mahtaa olla tähtitieteellinen puhelinlasku tulossa.

Mutta minun piti puhua matalasta hemoglobiinista, joka onkologilla käynnin ohessa todettiin. Hiukan se on aina ollut alakanttiin, mutta arvelinkin, että nyt enemmän, koska "lihanhimo" on vaivannut.

Ihan vaan vinkkinä, koska monella (useimmilla) menee vatsa sekaisin rautatableteista  - parempi tapa korjata hemoglobiinitasojaan on ostaa joko Floradixia tai Floravitalia luontaistuotekaupasta tai apteekista (linkit vievät yliopiston apteekin sivuille).



Samasta aineesta saa B-ryhmän vitamiineja ja C-vitamiinia. Jostakin kumman syystä tätä ei tarvitse montaakaan päivää syödä kun jo ihokin näyttää paremmalta. Vähän sama kuin tuon käyttämäni Bio-Strathin kanssa; parantaa ihonkin kuntoa. Ihan vaan vinkkinä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!