Varmaan paatuneimmat jätskinsyöjät ovatkin sen havainneet - Dolce & Gabbana -jätskipuikon, joka on limited edition -tuote Magnumin 25-vuotispäivän kunniaksi. Päällä valkosuklaata, sisällä vaniljajäätelöä ja suklaan- ja pistaasinpaloja.
Co-brandays on tietty moderni juttu, mutta silti pistää joskus miettimään...yleisimmin kuin tuotteilla ei ole mitään yhteyttä toisiinsa IRL.
Magnumille tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun muoti liitetään jäätelöön. Kun Magnum Gold viime vuonna lanseerattiin, valjastettiin toinen high-end -muotisuunnittelija Zac Posen valmistamaan lanseeraukseen 24-karaatin kultaisen puvun, jonka arvo on noin 1,5 miljoonaa dollaria.
Eikä tämäkään vielä ollut ensimmäinen kerta. Magnum teki tätä aiemmin yhteistyötä itsensä Karl Lagerfeltin ja näyttelijä Rachel Bilsonin kanssa. Lisää aiheesta ja kultaisen puvun teosta täällä. Tätä aiemmin mm. Eva Longoria on toiminut jäätelömerkin "kasvoina".
Blogi terveydestä, terveellisestä ruoasta, kosmetiikasta, luontaistuotteista ja yleensä maailmanmenosta aikuisen naisen silmin nähtynä. Kaksi kierrosta syövän sairastelua värittää elämääni ja kolmas jäi pysyväksi riesaksi. Arkielämän psykologiaa ja johtajuuttakin saatetaan blogissa sivuta. Taustaltani olen pitkän linjan lääketutkimusammattilainen, ja ruodin postauksissa mm. kosmetiikan ja luontaistuotteiden ainesosia ja tehoa omien käyttökokemusten ohella.
Tuotahan voisikin kokeilla =)
VastaaPoistaOih, tästä en ollut vielä kuullutkaan. Täytyykin jollain kauppareissulla napata mukaan ja maistaa! Näyttää ainakin tosi hyvältä ;)
VastaaPoistaMS / Beauty Highlights
Olen huomannut, en maistanut. Tykkäsitkö?
VastaaPoistaMinun suussani kaupan jädet ovat hiukan liian makeita, niin tämäkin. Muuten kai ihan OK makukombinaatio.
Poista