sunnuntai 19. helmikuuta 2023

Lash Paradise

Olen jo jonkin aikaa himoinnut Maybellinen Sky High -ripsaria, mutta ostinkin sitten ihan vahingossa l'Orealin Lash Paradise -maskaran. Hölmö fiba, mutta tällä mennään nyt... 

Hankkimani ripsiväri on sävyltään mustanruskea. Musta näyttää ripsissä näin arkipäivisin vähän liian graavilta, mielestäni. 

Kyllä tällä ripsivärillä saa hiukan näyttävyyttä ripsiin, mutta ei mitään ihan päräyttävää efektiä kuitenkaan. Harja on tiimalasin muotoinen ja harjakset ovat pehmeät. Ripsivärin massassa on mm. risiiniöljyä, joka hoitaa ripsiä.

Verdict: Tästä jäi vähän njääh-olo. Johtuneeko siitä, että odotukset olivat liian kovat? Kyllähän ripsari lisäsi volyymia, mutta ei mitenkään suunnattomasti. Parempiakin ripsivärejä on nähty. Lisäksi ripsikampaa sai käyttää varsin runsaalla kädellä. En ostaisi uudelleen jo senkään takia, että päivän mittaan se karisi hiukan.

2 kommenttia:

  1. Mä oon luovuttanut jo kaikkien muiden ripsareiden osalta omissa silmissä, mut uusia 38-ripsareita testailen edelleen. Niistäkin monet murustuu mulla, joten sekään ei oo takuu, et pysyy. Jännintä on, et normaalit vedenkestävät on aina olleet mulla pahimpia suttaajia. Aina pandasilmät, sit ei kuitenkaan meinaa alaluomelta väri lähteä pois, vaikka ripsistä kyllä siirtyy siihen nopeasti. 😅 Noissa normeissa on muutamia, jotka muutaman tunnin pysyy ok ja sit murustuu. Tästäkin sillä perusmustalla on ok pysyvyys kuivalla ilmalla. Turhauttaa, kun turha kokeilla mun muita, vaikka välillä tekisi mieli. 😑

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on pari Sensain 38° -ripsaria odottamassa korkkausta. Olen käyttänyt niitä ennenkin, mutta nyt en muista oliko se käyttämäni tuuheuttava vai pidentävä. Nyt ostin molemmat ja vielä pohjustajan jospa tämä ripsiväriasia sillä ratkaistaisiin.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!