sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Soppaa tarjolla - taas!

Koiruus oli minun luonani tanaan pari tuntia, ja isantansa kavi silla aikaa shoppailemassa. Toi minulle mm. ne kipulaakkeet.

Minulla on vielakin aikamoisen nuutunut olo. Tekisi mieli olla vaan petin pohjalla, mutta lienee parempi nyt sinnitella edes jonkin aikaa pystyssa.

En tieda, johtuuko siita intubaatioputkesta, joka oli niin pitkaan paikallaan keskiviikkona, vai mista, mutta kurkkua sarkee (eika siella ole edes nielurisoja, jotka voisivat tulehtua) ja yolla herasin moneen otteeseen siihen, etta keuhkot olivat taynna kutisevaa limaa. Lampiman juotavan jalkeen sain yskittya pahimmat pois. Naapurit varmaan ajattelevat, etta mika ihmeen keuhkotautinen tanne on muuttanut, mutta ellei sita limaa saanut edes hiukan yskimalla pois, hengitys vaan vihelsi ja rintaa ahdisti. Tuli tietty mieleen sekin, etta onko taalla uudessa asunnossa jotain kemikaaleja, joille olen allerginen tms.

Mutta: Nyt on tulossa taas kesakurpitsa-tillikeittoa, joka toivon mukaan auttaa myos tahan limaneritykseen!

Keittoa tulollansa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!