tiistai 22. joulukuuta 2015

Katteja ja huultenrajauskyniä

Tunnustan, etten sitten ole kissaihminen. Koiraihminen kylläkin, naapurin Jack Russell -pentu antoi taannoin sellaisen "pusun", että tuli "vekki" suupieleen ja veri roiskui. Ei haittaa.

Nyt sitten eilen halusin nähdä yhden hoitokissan hampaat, koska näytti siltä, että ainakin etuhampaissa on hammaskiveä. No eihän katti siitä tykännyt, vaan puri ja raapi. Tulos:



Sormi on ihan hemmetin turvoksissa kun ajattelin, että pure sinä vaan, kyllä minä ne hampaat katson. Toisaalta kyllä purisin minäkin, jos joku vieras alkaisi nostella ylähuultani nähdäkseen hampaani, höh ;)

Tuossa alemmassa kuvassa muuten on jauhemaista Bacimyciniä, koska haava näyttää tulehtuneelta. Mahtaakohan jäykkäkouristusrokotteeni olla voimassa?

Kun luette tätä, olen jo takaisin Saarivaltion sumuissa. Luojan kiitos: nuo kissat tappelevat öisin ja moukuvat pitkin vuorokautta, joten kunhan keskiviikkona olen käynyt yhdessä kokouksessa Cambridgessa, niin sitten aion olla kuin "Ellun kana" ainakin pari päivää (ja nukkua hyvin). Voi tietty olla, että se pari päivää kutistuu yhteen, mutta kuitenkin....

*****

Kuten pitkäaikaisimmat lukijani tietävät, olen iät ja ajat käyttänyt Lumenen huultenrajauskynää. Sitä alkuperäistä Vanamoa, ja sittemmin, kynien uudistuttua sitä kuulemma parhaiten muistuttavaa numero 6:sta.

Pysyy huulilla hyvin, ei valittamista. Laatu hyvä, mitä ei voi sanoa Isadoran kynistä, sillä yhdestä sellaisesta irtosi teroittaessa pitkä pätkä sisustaa, joka oli aika vaikea "pakata" takaisin. Kynä ei oikein ole toiminut sen jälkeen.

Nyt sitten löysin jostakin alelaarista YSL:n kynän, joka vaikuttaa todella hyvältä.

Lumenen no 6 vasemmalla ja oikealla YSL:n no 3.
Mietin hiukan ensin, että onko se liian pinkki. Mutta hei, olen alkanut olla liberaalimpi huulipunan värien suhteen, eli joskus pinkihtäväkin on OK!



Haittaako se toisaalta, jos on pinkihtävää rajausta ja korallinväristä huulipunaa, kuten yllä? Voi olla jokin uusi villitys joskus...tai sitten ei.




Kuvassa Zuiin Flora Sheerlips Lipstick, väri Poppy. Olen hiukan nyt innostunut tuosta Zuiista, koska sitä on tullut joulukalenterista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!