perjantai 26. lokakuuta 2018

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Minä olen niin jumiutunut siihen korealaiseen Missha The Style Undereye Brightener -peitevoiteeseen, että harvoin muita harkitsenkaan, mutta nyt tuli yhtäkkinen "pakko" kokeilla tätä hypetettyä Tarten Shape Tape -peitevoidetta. Hankin sävyn Light Medium Honey joka on hiukan punertava  - silmänalusilla se saakin hiukan punertaa.




Putkilo on suurehko ja korkin toisessa päässä on pehmeä levitin, joka sekin on totuttua kookkaampi. Sen viistossa päässä on myös hassu kolo, joka nappaa ainetta enemmänkin.

Nyt täytyy sanoa, että koostumus ja peittävyys alkaa lähennellä Misshan tuotetta, joten minäkin aloin lämmetä... Peittävyys hyvä ja uppoaa ihoon. Tätähän ei ole tarkoitettu pelkästään peittämään, vaan sillä myös muokataan kasvonpiirteitä.



Hyvin voidemaista, ja se sisältääkin mango- ja sheavoita, mutta ei kuitenkaan tunnu rasvaiselle, eikä ala helposti kiiltää kasvoilla.

Kyllä, pidän tästä kovasti, koska se tosiaan jättää niin matan pinnan olematta mitenkään jauhoinen tai korostamatta juonteita. Pysyy myös hyvin.

Oletko sinä kokeillut?

4 kommenttia:

  1. En ole vielä kokeillut Tarte shape tapea,mutta jotenkin houkuttaa tuo sana "shape tape" .Tulee sellainen fiilis,että teippaisko se rypyt ojoon;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen kun se tekisikin! Muuten tää on aikalailla Misshan peitevoiteen oloista, joskin paljon kalliimpaa.

      Poista
  2. Minä tykkään myös tästä! Sormin levittäminen saattaa aiheuttaa minulla sen, että se jämähtää juonteisiin, mutta sen häivytetty meikkisienellä antaa täydellisen tuloksen. Itse oon rakastunut Narsin Soft Matte Concealeriin, mutta tämä on oivallinen kakkonen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeilepa myös tuota Misshaa, muutamalla eurolla saa eBaysta!

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!