keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

CityDeal

Tallakin sivustolla on linkki City Dealeihin. Joku kertoi minulle, etta naista oli tullut jokin TV-ohjelmakin, jossa oli todettu, etta niita kayttamalla saastaa rahaa. No todellakin! Ostin juuri 3 x tunnin hieronnan hintaan 40 euroa. Palvelun tarjoaja kuulemma saa tasta puolet. Todella edukasta minulle, mutta ehka palveluntarjoaja saa sitten tasta vakituisia asiakkaita.

Ihan vaan matkavinkkina: CityDealeja, siis Groupon-hakusanalla tai sitten www.citydeal.fi -sivustolta linkkina - loytaa ulkomailtakin, tai sitten eri Suomen kaupungeista. Jos vaikka suunnittelee matkaa Lontooseen ja haluaa siella sitten kayda kampaajalla, kannattaa vahtia sivustoa. Saasto on todellakin tuntuva, mutta kannattaa huomioida se, etta esim kampaajalle ei saa ihan heti aikaa, voi joutua odottamaan pitkankin aikaa.

Mutta ajoissa asiansa suunnitteleva todellakin voi saastaa paljonkin rahaa.


Taman lahjakortin saa koirani yhteishuoltaja ensi kuussa synttarilahjaksi.

Niin, printteria ei tarvita, kunhan kirjoittaa lahjakortin tiedot paperille. Minulla on kylla printteri, mutta se on aina valitettavan taynnaan koirankarvaa, joten olen joutunut kokeilemaan tata paperilapputemppua varsin monta kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!