sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Lacoste

Joskus aikoinaan oli ns. "rantarolexeja" ja feikkejä Lacosten paitoja, joiden käyttäminen oli lähinnä todiste siitä, että oli käynyt jossakin rantalomalla, ehkä Espanjassa. Sittemmin merkki hävisi ainakin minun tietoisuudestani, mutta täällä Sveitsissä se jyllää edelleen, joskin ihan aitoina ja kalliinakin versioina.

Sain erään Douglasin tilauksen mukana tämän kynsilakan, ja se on ollut kovasti mieleinen. Pysyy hyvin kynsissä ja värikin on kiva.






En ollut tätä merkkiä muistanutkaan vuosiin! Tosin, esimerkiksi paikallisella "Stockalla", eli Manorissa olen nähnyt esimerkiksi Lacosten käsilaukkuja  - suureksi hämmästyksekseni. Tässä alla hiukan esimerkkiä. Minulle tämä merkki tosin edelleen tuo muistot noista feikkipikeepaidoista, joita joskus ammoisina aikoina nähtiin joka toisen Kanariansaarten kävijän yllä. Mitä mieltä sinä olet? Minä tykkäisin tuosta kukonaskelkuvioisesta, mutta tämän merkin feikkimaine estää (onneksi) ostamasta.






3 kommenttia:

  1. Oi, mulla on tallessa Lacosten pikeepaita (aito tosin), kun pienenä (tai no nuorena, olen samankokoinen edelleen) kinusin sitä Kuusamossa merkkiliikkeestä :D

    VastaaPoista
  2. En tienny että lacoste tekee myös kynsilakkoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään, ennenkuin viimeviikolla tämän sain Douglasin tilauksen yhteydessä.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!