perjantai 21. syyskuuta 2012

Vesivahingosta, osa ties mikä

Nyt on sitten sekalainen delegaatio ollut paikan päällä katsomassa tätä katastrofia. Putkimiehen visiitti seuraavaksi, varmaankin ensi viikolla.

Mikä ihmetyttää niin minua kuin isännöitsijääkin, on se, että vaikka suihkun vedet menevät samaan pääviemäriin kuin lavuaarinkin vedet, lavuaarista päästetty vesi ei ala tulvehtia allaskaapin alta. Suihkun vesi taas alkaa ängetä sieltä aika nopsaan. Minua kyllä harmittaa koko juttu, sillä pahimmillaanhan se sitten taas vedetään auki koko lattia.

Huomasin sitten vasta tänään, että minulle oli tullut ensi tiistaiksi kutsu päiväkirurgialle tämän leikatun rinnan korjausoperaatioon. Vähän huonoon aikaan, koska on muita kiireitä, mutta ei se kaiketi ole iso juttu. Olen kerran saadun ajan jo joutunut perumaan, ja koska ns. hoitotakuu menee silloin sen siliän tien, varmaan minut otettaisiin pois jonosta jos peruisin vielä toisen kerran.

Ihan tässä pisteessä ei oltu, mutta ei tämäkään tulviminen naurata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!