tiistai 29. syyskuuta 2020

Maison Francis Kurkdjian

 Tulipa juteltua erään tuttavani kanssa niche-parfyymeista ja hän vinkkasi, että yllämainitusta ranskalaisesta parfymeriasta saa neljä valitsemaansa näytettä 14 eurolla. Tämä siis kotiinkuljetuksineen. Lisäksi mukana tulee 14 euron voucher, joka on vuoden voimassa ja sillä saa siis samansuuruisen alennuksen varsinaisesta tilauksesta.


Tuumasta toimeen, eli laitoin tilauksen menemään viime perjantai-illalla, ja paketti oli minulla eilen, eli maanantai-iltana! Todella nopeaa toimintaa, eli se matkusti luokseni lauantain ja sunnuntain aikana Ranskasta.

Eniten ehkä joutui miettimään, mitkä tuoksut valitsisi. Päädyin Fragrantican avulla seuraavaan komboon:

Gentle Fluidity Gold
OUD Satin Mood
Féminin Pluriel
Le Beau

Noissa nimissä on suoraan linkit Fragrantican sivuille tuoksujen kuvauksiin. Yhdessä näytteessä on 2 ml.


Minulle Francis Kurkdjian oli ennen tätä ihan tuntematon henkilö, mutta hän näköjään onkin tunnettu henkilö monen nimekkään tuoksun takana. Wikipedia taas kertoo hänen syntyneen Pariisissa vuonna 1969 armenialaisille vanhemmille.

Olen ajatellut "makustella" näitä tuoksuja yhden kerrallaan, yksi per päivä. Eilen oli vuorossa Le Beau ja tänään Gentle Fluidity. Näistä varsinkin jälkimmäinen on äärimmäisen pysyvä, pehmeä, lämmin ja mausteinen tuoksu, johon varsinkin olen tykästynyt!

Maison Francis Kurkdjianin tuoksunäytteitä voit tilata täältä. Nettikaupassa on saatavilla myös muita tuotteita parfyymien ohella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!