lauantai 12. elokuuta 2023

Mahtiripset!

Ei ole todellista! Eilen kaupan kassajonossa joku kysyi minulta, että missä olen laitattanut ripsenpidennykseni. Häh???! 

Ei minulla mitään pidennyksiä ole, ja omatkin ripset ovat aikamoiset nysät!

Autoon päästyäni oli pakko tsekata tilanne peilistä. Olin kyllä laittautunut iltaa varten, sillä ystäviä Brysselistä oli käymässä, eli meikki oli tavallista arkipäiväistä vahvempi.

Ja kyllä ripset todellakin näyttivät hyviltä, ihan ilman taivutuksiakin. Ripsivärillä on siis väliä!

Mutta edelleen siis OHHOH! Ja siis minä en ikinä taivuttele räpsyttimiäni.


Essencen Lash Princess, tällä kertaa Curl & Volume -versio näköjään toimii aina, eikä maksa kuin muutaman euron! Nyt sitä oli buustattu kätköistäni löytämälläni MAC False Lash Maximizer Base de Mascaralla


Kombo vaatii kyllä hiukan ripsiharjaa tai -kampaa, mutta olipa tulos tosiaan näyttävä! En kunnolla katsonutkaan peiliin ennen kuin lähdin kauppaan. Olisin toki katsonut ennen illallista, mutta...

Olen vieläkin hämmästynyt! Halvimmillaan tuon MACin tuotteen taitaa saada joko Notinosta tai Hobbyhallista hiukan yli parilla kympillä.

Ei oo todellista, että mun piikkisuorista nysäripsistäni saa tuon näköiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!