lauantai 20. huhtikuuta 2019

Se todella toimii!

Monacon edesmennyt ruhtinatar Grace oli sitä mieltä, että kauneudenhoitoon kuuluu olennaisena osana käsien hyvä hoito. Niistähän sen iän useimmiten näkee paremmin kuin kasvoista. EDIT: Tähän on pakko lisätä myös polvet. Niitä en halua myöskään päästää kurtistumaan!
Kuvassa liki kuusikymppinen käsi.

Deciemin The Chemistry Brandin Hand Chemistry -käsivoide ei ole ihan siitä halvimmasta päästä, mutta on ehkä toimivin, mitä olen kokeillut. Toimivaa se kyllä on, ja voisi jopa riittoisaksikin kehua. Pieni määrä voitelee jo molemmat kädet.


Voide lupaa parantaa käsien ihon ulkonäköä jo 11 päivässä. Kuvissa käyttö on vasta aloitettu, joten siinä mielessä lopullista tulosta ei vielä ole näköpiirissä.

Kuvakaappaus Deciemin sivuilta (samaten kuin jäljempänä olevat kuvat).

Voide sisältää paljon glyseriiniä (olen viimeaikoina kokenut todellisen valaistumisen sen suhteen), ja muita hyviä aineita. Mikä parasta, tämä voide ei jää ihon pinnalle tahmeaksi tai rasvaiseksi kerrokseksi.


Olen myös opettanut miehen rasvailemaan käsiään säännöllisesti. Keittiön pöydällä on pumppupullo sitä varten.

Rasvailetko sinä päivittäin käsiäsi?

4 kommenttia:

  1. Mä olen käsivoideaddikti;) Rasvaan käsiä lukemattomia kertoja päivässä mm. siksi, että pesen käsiä paljon mm. bakteerikammoni vuoksi, ja kädet rasvaa heti sen perään. Ja iltaisin ennen nukkumaan menoa oikein kunnon ökyrasvaus, että kädet saa kunnon voitelun yöksi. Deciemin voiteista olen lukenut, mutta mitään kovin kalliita voiteita en itse osta, koska voiteita kuluu muutenkin niin paljon, että olisin käsien takia kohta konkurssissa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin minäkin joskus ajattelin, mutta sittemmin olen tullut toisiin ajatuksiin. Laatu on se, joka ratkaisee!

      Poista
  2. Ja täällä toinen käsivoiteiden suurkuluttaja. Kädet ovat käyntikorttisi kuten sanotaan.

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!