maanantai 16. tammikuuta 2023

Kun huulet ovat rohtuneet

Olen aika laiska käyttämään huulirasvoja, ja luotan enemmän siihen, että huuliin laitetaan ensin jotakin vesipitoista kosteuttajaa, ja sitten vasta huulirasvaa. Siis jotakin rasvaa.

Itse asiassa tällä hetkellä olen hoitanut huuliani aika huonosti, ja nahka kesii niistä laattoina 😓. Huulipuna näyttää aika kamalalta, jos sitä siihen päälle yrittää tällätä.


Tehokuuria kehiin siis, eli tässä tapauksessa jotakin vesikosteuttajaa ja päälle Elizabeth Ardenin klassikkoa, Eight Hour Creamia, joka kyllä pehmentää, mutta maku ei ole kaikista paras. Tosin eihän se ole syötäväksi tarkoitettukaan.


Pakkasin onneksi mukaan jokin aika takaperin hankkimani saman sarjan sävytetyn huulivoiteenkin. Siinä on kevyesti punaa ja kiiltoa, ja Spf on 15. Tosin ei täällä ole auringosta tietoakaan, ilma on ollut varsin "irlantilainen" ne kaksi viikkoa, jotka olen täällä majaillut. Vettä tulee vaakasuoraan.

Parin päivän käytön jälkeen alkavat huulet taas olla kuosissaan, ja tämä huulivoide käy punasta röpelöisemmillekin huulille. Tarkoitan, ettei se näytä läjäytyvän kuiviin kohtiin, kuten normaali huulipuna tekisi.


Värittömän lisäksi näitä on saatavilla neljää eri sävyä. Kuvakaappaus Zalando.de

2 kommenttia:

  1. Mulla on aina laukussa mukana tollainen puikko ja yöpöydällä tuubi. Mäkin pistän aina talviaikaan seerumia huulille alle. Bioeffectin EGF - seerumi on siihenkin täyttä kultaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitäisi oikein perehtyä tuohon Bioeffectin seerumiin, kotona puolitoista pulloa odottamassa. En vielä oikein päässyt sen "makuun".

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!