sunnuntai 8. tammikuuta 2023

Varsin hyvä korealainen ripsiväri

BBIA:n Never Die Mascara on välähdellyt aina silloin tällöin kosmetiikkaa käsittelevissä kirjoituksissa netissä. Kun tein käsivoidetilausta Bearelille, poimin myös sen uteliaana ostoskoriini.


Merkkinä tämä ei enää voisi olla minulle oudompi, vaikka korealaista kosmetiikkaa olen kokeillut ja käyttänyt jo kauan ennen kuin se löi läpi Suomessa. Yleisesti ottaen kaikki tähän saakka kokeilemani korealaisten merkkien ripsivärit ovat olleet luokattoman surkeita, eli mitään kovin huikeita ensiodotuksia ei lukemistani kehuista huolimatta ollut nytkään.

Musta sävy oli myyty loppuun ja otin siis toisen vaihtoehdon, eli ruskean, joka arkikäytössä onkin kasvoille armollisempi kuin turhan kova musta.

Harja on käytännöllisen ohut ja kaareva siitä syystä, että sen toisella puolella harjakset ovat tasalyhyitä ja toisella puolella harjakset pitenevät harjasosan keskelle. Näin ripsiväriä saa lehitettyä tarkalleen sinne, minne sitä haluaa, eikä se tuhrusta.

Mitään lennokkaita wow-ripsiä tällä ei saa aikaiseksi, mutta todella siistit ja hyvin erotellut työpäiväripset! Eikä levitysvaiheessa tarvitse olla koko ajan harjaamassa tai kampaamassa ripsiä erillisellä kammalla/harjalla.

Olen oikein tyytyväinen ostokseeni! Maskara pidentää hiukan ripsiä mutta ei paakkuunnuta niitä ollenkaan.

Pakkauksessa ei erikseen mainita mitään vedenkestävyydestä, mutta tätä myyvien firmojen nettisivuilla se kyllä mainitaan. Minun kasvoillani tämä ripsari ei olen viikon varrella tuhrustanut/valunut/varissut yhtäkään kertaan pitkien työpäivien ja sateessa kävelemisen aikana, mikä on varsin iso plussa.

Ostospaikasta riippuen 7g:n putkilo tätä ripsiväriä maksaa n. 13-15 euroa. Vahva suositus.

2 kommenttia:

  1. Mä oon käyttänyt tästä yhden tuubin sitä mustaa, eikä se valitettavasti vakuuttanut mua. Taivutukset se piti tosi hyvin, kiitos vedenkestävyyden, mutta mulla kesti tosi kauan saada ripsistä kivan näköiset tän kanssa. Tosin musta tuntuu, etten yleensäkään pidä niistä ripsiväreistä, joista suurin osa pitää, eli osasin tänkin kohdalla siihen jo varautua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitään isoja ja näyttäviä ripsiä tällä ei kyllä saa, mutta arkiripsarina se musta on hyvä, kun sen saa laitettua nopeasti ja se näyttää heti siistiltä. Mulle nämä ovat ne pääasiat aamuisin.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!