maanantai 17. maaliskuuta 2014

Manic Monday (ja Laura Mercierin Full Blown Volume Building Mascara)

Banglesin laulun sanoin ei voi muuta todeta kuin että hullu päivä. Täysin hullu. Mutta.....voi kun olisi tämä viikko jo ohi.


Puolenpäivän jälkeen sain viestin, että minun pitäisi hinata luuni Sveitsiin keskiviikkoaamuksi. Mitä &#%€#?tiä?!? Yleensä minua ei haittaa lähteä lyhyellä varoitusajalla jonnekin, MUTTA nyt olisi tiukasti kirjallisia töitä tällä viikolla ENKÄ sitäpaitsi näillä kulmakarvoilla voi mennä mihinkään ihmisten ilmoille.

No sitten kun olin muutaman tunnin järjestelly loppuviikon hommiani ja koko kalenterin uusiksi, joku oli vasta tajunnut, kuinka paljon lennot täältä Baseliin maksavat (olisivat kysyneet minulta, olisin voinut heti kertoa, että parin tunnin kokouksen takia minun raahaamiseni täältä mukaan maksaa valitettavasti monta tuhatta euroa, koska hommaan kuluu myös kaksi työpäivää sen kokouksen lisäksi).

Homma on nyt kutistunut videokonferenssiksi, mutta minun täytyy ajaa sinnekin parisataa kilometriä, koska vastapuolen tietotekniikan tuntemus on ihan onneton. Kyllä vebinaarimuotoinen konffa onnistuu minun tietsullani ihan hyvin ja dokut voidaan jakaa näytöllä, tilataan vaan esim. Elisalta konferenssinumero, johon osanottajat soittavat. Ei pitäisi olla mitenkään hankala homma.

Viikko on nyt sitten laitettu ihan persiilleen, ja huomenna varmaan porukka ilahtuu suunnattomasti kun soittelen "ei vaiskaan" -soittoja ja kerron, että ihan normaali viikko, paitsi yhden päivän joudun olemaan tavoittamattomissa.

Tätä inhoan tässä konsultin hommissa, firmojen johtotasollakaan ei aina tiedetä, mitä halutaan.

Mutta se siitä. Tähän postauksen loppuun pieni juttu erinomaisesta ripåsiväristä, jonka oikeastaan olen hankkinut jo ajat sitten, mutta on vaan jäänyt postaamatta. Ripsari on monien ylistämä Laura Mercierin Full Blown Volume Building Mascara. Tulihan sillä sitten erittäin kauniisti pituuttakin ripsiin.


Niinpä se kyllä lupaileekin tehdä, tuuhennuksen ja ripsien kihartamisen lisäksi. Sen sanotaan myös hoitavan ripsiä. Pidentävät kuidut (joita minä en kyllä tarkalla syynäämisellä nähnyt, mutta joita epäilemättä siinä oli) ovat yllättäen puuvillakuitua. Muuten massa on geelimäistä

Sephoran sivuilla ripsaria on kommenteissa paljon kehuttu, eikä Makeupalleykaan jää toiseksi kehuvissa arvioissa. Toki aina mukaan joutuu pari huonompaakin arvioita. Minä tykkäsin kovasti. Vähällä vaivalla hyvin eroteltua jälkeä. Alla kuvia, jossa naamasta puuttuu kaikki muu meikki, sori vaan, innostuin niin sutimaan tällä räpsyttimiäni.





Niin, ja lähtötilannehan oli tämännäköinen, eli hurja muutos oli, vai mitä? Mielestäni aika hyvä ripsiväri on.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!