maanantai 20. maaliskuuta 2023

Kolmen euron "antiikkilöytö"

Kävin Rossmannilla hakemassa rooibosteetä, jota kulutan teollisia määriä, ja silmät sattuivat tällaiseen suorastaan muinaisjäänteen fiiliksen omaavaan ripsariin. 

En edes tiennyt, että näitä enää valmistetaan. Joskus aikoinaanhan tämä oli suuri hitti, tosin en koskaan ostanut yhtäkään. Vuosien saatossa eräs jonkin mainoskuvauksen rekvisiittana ollut tuubillinen päätyi minun käyttööni, mutta siitä en muista sen enempää.



Tämä putkilo kavereineen ei edes ollut missään alelaarissa ja hinta oli tosiaan sen kolmisen euroa. Olisin kuvitellut hinnan korkeammaksikin, mutta ei. Pienellä netin selaamisella selviää, että useimmista paikoista tämä Great Lash -ripsari irtoaa alta neljällä eurolla. Niitä myös tosiaan myydään edelleen, eli tämä ei ollut mitään jäännös- tai erikoiserää.

Olen nyt käyttänyt sitä muutamana päivänä, enkä voi kuin sanoa, että ymmärrän suosion. Ripsiväri kerrostuu hyvin, ei paakkuunnuta ripsiä, eikä edes karise tai suttaudu luomille päivän mittaan. Poistaminenkin on helppoa.

Kun kerran tätä maskaraa on myyty jo vuodesta 1971, ja se on edelleen kaupoissa, täytyyhän sen olla hyvä!

6 kommenttia:

  1. Muistan tämän teinivuosilta ja ehkä joskus isonakin tätä käytin, ja tykkäsin! Nyt en ole aikoihin enää ostanut, miksei toki voisi jos eteen sattuu ;) siistit ripset kyllä teki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun muistikuvissani tällä tuli suttuisempaa jälkeä, mutta ei, muistan takuulla nyt väärin, sillä tämähän on oikeinkin hyvä!

      Poista
  2. Myydäänhän tätä. Mä kokeilin nuorena, enkä muistaakseni tykännyt, kun sain sillä pandasilmät kuten niin monilla muillakin ripsareilla. ☹️ Mut jälki oli muistaakseni ihan kiva, jos vaan olis pysynyt suttaamatta. 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näköjään ei vaan koskaan ole takavuosien jälkeen osunut missään mun silmääni ennen kuin nyt.

      Mullakin on mielikuva sen suttaavuudesta, mutta tämä ostamani yksilö ei sitä tee, ja on tällä hetkellä ihan parhaita ripsiväreistäni ja joka päivä käytössä.

      Poista
  3. Olen teini-ikäisenä käyttänyt tuota ja pidin kyllä. Välillä on käynyt mielessä, että pitäisikö testata. Täytyypä kesällä reissusta ostaa itselle tuliaiseksi. Olen Frankfurtiin menossa kesällä, tosin vain käsimatkatavaroilla, mikä rajoittaa kosmetiikkashoppailua jonkin verran.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijai! Käsimatkatavarat kyllä rajoittavat aika lailla. Frankfurtista luulisi löytyvän vaikka mitä, ainakin joku iso Douglas voisi olla kiva käyntikohde.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!