lauantai 25. maaliskuuta 2023

Paljon kehuttu

Ne, jotka ovat seuranneet tuoksujen maailmaa, eivät ole varmaankaan välttyneet tältä. Iltapäivälehden mukaan se trendaa Tiktokissa  ja mm. Keyword Loven Jonna on siitä kirjoittanut.


Notinosta saa pienempiäkin pulloja kokeiluun. Onneksi.

Kuvakaappaus: fragrantica.com

Periaatteessa tässä on kaikki tuoksuissa rakastamani ainekset, kuten vanilja ja puuterisuus.

Kuvakaappaus: fragrantica.com

Hypetyksestä huolimatta olen hiukan pettynyt tähän tuoksuun. Ei se huono ole, vaan varsin miellyttävä, mutta häipyy iholta aika nopeasti.

Rakastan tällaisia puuterisia tuoksuja. Kaikki nämä tuoksuelementit lupaavat hyvää - mutta haluan jotakin vahvempaa, eli tästä ei ehkä mitenkään tule suosikki.

2 kommenttia:

  1. Oonko mä ollut aallonharjalla kirjoittaessani tästä ennen kuin se trendas tiktokissa. 🤣 Tosin tällä hetkellä yksi mun luetuimpia postauksia on La Roche Posayn voide, josta on kans ilmeisesti tullut viraalihitti, mut mä kirjoitin siitä jo 10 vuotta sitten. Pitäisi varmaan uusia postaus ja kertoa, mitä mieltä oon Cicaplast Baumista nyt. 😅 Mulle tää on edelleen suosikki kaikista Muglereista, jotka usein ei oo ihan mun kauraa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näköjään olet ollut aallonharjalla! Pitääpä lukea blogistasi tuo LRP-postaus.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!